Axlsson Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 "Svensk dokumentärfilm från 2005. En film om pokerboomen som gjort 20-åringar till mångmiljonärer och nätpokerentreprenörer till miljardärer, men gjort andra ruinerade." Antar att den gått på tv förut. Någon som har sett den? Värd att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillAdolf Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Den gick i höstas och är faktist riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Den gick i höstas och är faktist riktigt bra! Man får sig iaf flera goa skratt åt alla klockrena kommentarer, och den smått gayiga berättarrösten då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinner Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Så det är inte den dokumentären som till 75% handlar om en kille som blivit spelmissbrukare, pga Jackvegas?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillAdolf Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 nej för fan man får bl följa turitz i sthlm och några lirare under wsop förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Höjdpunkten är när Ken blir totaltiltad på norrmän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
En ny chans Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Helt klart sevärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Höjdpunkten är när Thuritz avbryter reporten för femte gången med "Vänta det kan bli en stor pott här" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Mycket sevärd, till stor del pga Ken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Ja äntligen ska man få bilda sig en egen uppfattning om den där gayiga berättarrösten som alla har skrivit om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Ja äntligen ska man få bilda sig en egen uppfattning om den där gayiga berättarrösten som alla har skrivit om. Den är guld! Helt klart "Cecilia står bakom Ellen. Vera står framför Cecilia"-vibbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 o fan. blir till att ställa klockan ikväll. får ju inte missa en tiltad ken och en gay kommentator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Höjdpunkten är när Ken blir totaltiltad på norrmän LOL och sitter på ett shabbigt hotellrum och gråter ut. Jämför Ken's rum med de andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Skulle i och för sig tippa på att Ken har råd med samma standard som dom andra.. Det är inte bara poker han har tjänat sina pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJansson Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 mmm helt underbart när Ken sitter på hotelrummet precis efter utslagningen i wsop. Rummet är mörklagt och Ken tittar frånvarande ut genom fönstret... De är komik mina damer o herrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
willie10 Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 LOL och sitter på ett shabbigt hotellrum och gråter ut. Jämför Ken's rum med de andra... http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,860118,00.html Här berättar han att han valde att bo på ett sunkigt hotell ör att få en hungrigare känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 mmm helt underbart när Ken sitter på hotelrummet precis efter utslagningen i wsop. Rummet är mörklagt och Ken tittar frånvarande ut genom fönstret... De är komik mina damer o herrar. Hahaha, låter som nåt för Killinggänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 men holy shit vilken berättarröst. kom inte ihåg att den var så b. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Är det några bra vid bordet? Ken: NEJ!! Han är inte lite självsäker Ayhan: Tilta mig inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 vad menard u emd ayhan-grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 lol ken var ju nästan gråtfärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 vad menard u emd ayhan-grejen? Telefonen ringde och då blev han lite sur och skrek TILTA MIG INTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 mest lol: erik sagström: typ "jag har inte så mycket att falla tillbaka på om det skulle börja gå dåligt." hur känns det då? "det känns lugnt" och med en min som säger, jag har 10miljoner dollar på banken dumbass. men rätt bra dokumentär tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 men holy shit vilken berättarröst. kom inte ihåg att den var så b. "Alfons Åberg"-rösten om jag inte missminner mig ... =) MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jock1 Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Thuritz snackade om att han hade $1.6milj förra månaden, menar han hela sin bankrulle eller hade han tjänat det en månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts