Kobe7013 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Hej, Tänkte fråga någon ansvarig partyrepresentant om det är okej att använda sin kompis neteller när man depositar pengar på Party. Är registrerad som medlem men har ingen möjlighet att deposita pengar, så jag undrar bara om det är tillåtet. Citera
vetgirig Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Det är enkelt och gratis och skaffa eget netellerkonto. Sedan kan polaren skicka pengar till ditt netellerkonto. Sedan kan du registrera dig var du vill. Citera
gdaily Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Eller så kan din kompis föra över pengar från sitt partykonto till ditt. Däremot får du INTE använda hans netellerkonto vid insätting,då blir båda kontona låsta och du får samtal från indien mitt i natten Citera
Kobe7013 Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2006 Hehe, tack för tipsen. Okej, då vet man att det inte var nån bra idé i alla fall då. Är det några avgifter för överföringar mellan olika netellerkonton? Hur är det med överföringar mellan partykonton? Citera
y0 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Båda dina frågor finns besvarade på deras hemsidor. Kolla där. Citera
jason Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Kobe: Gratis mellan party <-> party medans Neteller tar ut en avgift på 2% om jag inte minns fel. Citera
parre Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Hej och hjärtligt välkomna till ännu ett avsnitt av dokusåpan "Hur minderåriga spelare kringgår sajternas krav på 18-årsgräns" eller? Citera
baller Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Avsnittet är barnförbjudet och sänds alltid efter kl. 00 Citera
PartyPoker Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Det är inte tillåtet att använda sin polares NETeller. Det finns liksom inget skäl att låta det vara tillåtet. Är alldeles för uppenbart ett sätt att få spela om man inte själv har uppnått tillräcklig ålder och kan bara leda till problem. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts