larsf Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Cool, give Tara a kiss on the cheek from me and wish her all the luck and to you too! Citera
pappabjorn Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 hälsade du Tara Reid från mig?? Citera
MorganSthlm Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Riktigt coola bilder, spec. den med Johnny Chan. Det ser ut som ni känt varann hur länge som helst... Ang. pokern så önskar vi här hemma inget hellre än att du får väga upp för all oflyt och motklonk du haft senaste tiden... Vi vill ha finalbord nu!!!...:D:D GL Viet!! Citera
fredde80 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Howard Lederer är enorm O ändå har han bantat =) Citera
winRnow Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 tack alla! bra respond jag har fått, specielt för den med Tara Reid, lol. funderar nu allvarlig att ge ut några hemligheter, och flera andra bilder . Men kanske ska inte ge allt på en gång, kanske fisk Djens flickvännen hemma inte mår så bra .. haha!!! Jag ska nu koncentrera nu på mitt pokerspel, så en gång i livet kan man bevisa att man inte bara bortförklara sig på oturen. Hejja lirarerik o Nalle som har gjort så bra ifrån sig idag, och minst 7 andra svenskar som har klarat sig "första steget" på Main. Citera
Avsaknad Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Viet superstar =) förväntar mig lite bilder där du som vanligt har en markerstapel större än dig själv Citera
Plowie Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Hej Viet var ett tag sen! Hoppas det går bra i Wsop:en, och klonka Tara från mig! puss puss// Nille Citera
Recommended Posts