drew tha hustler Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Är det någon som om och när Party kommer göra sin Webbaserade klient tillgänglig för något annat än Playmoney games? Är rätt intressant för oss Mac användare. Tack på förhand! Citera
simon1583 Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Är det någon som om och när Party kommer göra sin Webbaserade klient tillgänglig för något annat än Playmoney games? Är rätt intressant för oss Mac användare. Tack på förhand! Undrar jag också, vill kunna spela på macbooken Fick hem deras nya tidning på posten här om veckan och där var det en helsida reklam om att det nu skulle gå att spela på mac. Citera
PartyPoker Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Hej, Jag ska se om jag kan luska fram ett svar. Återkommer inom kort! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
PartyPoker Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Har fått lite besked: - Den kommer att lanseras under hösten. Inget helt klart när utan den kommer att släppas så fort man har testat klart allt. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
drew tha hustler Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Låter lovande, tack för svaret! Citera
Jeg123 Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Nu är det här! Dock med massa buggar Citera
Recommended Posts