Bein Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Finns det inte fullständig chipcount någonstans? Vet ju ingenting om hur det går för svenskarna. nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Gus har iaf åkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Viridis Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Finns det någon form av dopingkontroll i WSOP eller får man ta allt som inte är olagligt för att hålla sig pigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Gus har iaf åkt han e lol, det var inte oväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Gus har iaf åkt han e lol, det var inte oväntat Med tanke på den röta han brukar ha, va det ganska oväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vad jag vet är iaf Lirarerik, Henrik Olander o Djens kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vad jag vet är iaf Lirarerik, Henrik Olander o Djens kvar... Gött å höra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Då väntar vi på en fyllig blogg av Djens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Längst ner hittar du också några av de stora namnen som är kvar i tävlingen. De är i turordning Hoyt Corkins, Scotty Nguyen, Gus Hansen och Thomas Wahlroos från Finland, Andy Bloch från USA och Andy Black från Irland. Saxat från pokermagazine.se Är han verkligen ute som ni säger, eller har ni nyare uppdateringar än PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Från Cardplayer Sat Jul 29 02:45:00 PDT 2006Hansen Eliminated Gus Hansen is eliminated from the tournament after he pushes pre-flop with 6 6 and loses to his opponent's A 7 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 "Bland svenskarna har bland annat Ken Lennaard och Ola Brandborn slagits ut." http://www.poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Roligt att de gick bra för Mike Sexton, hoppas han går långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 "Bland svenskarna har bland annat Ken Lennaard och Ola Brandborn slagits ut."http://www.poker.se Det där vill jag å det bestämdaste dementera, jag blev inte alls utslagen, jag slog ut mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 gdaily, när kommer gårdagens blogg när du körde ut dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 gdaily, när kommer gårdagens blogg när du körde ut dig själv? Undrar också detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 gdaily, när kommer gårdagens blogg när du körde ut dig själv? Undrar också detta.. Men, jag har precis vaknat, jag håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 gdaily, när kommer gårdagens blogg när du körde ut dig själv? Undrar också detta.. Men, jag har precis vaknat, jag håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 "Bland svenskarna har bland annat Ken Lennaard och Ola Brandborn slagits ut."http://www.poker.se Det där vill jag å det bestämdaste dementera, jag blev inte alls utslagen, jag slog ut mig själv... Isåfall blev du väl utslagen? Än dock av dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 nej vafasiken, ken utslagen! trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 nej vafasiken, ken utslagen! trist. Håller med, längtar till hans krönika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 nej vafasiken, ken utslagen! trist. Håller med, längtar till hans krönika.. hehe jo den kan nog bli bra iaf. var det inte apan som tog honom så var det väl en sådan där norrman med röt***. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Dag 1B har börjat, Cardplayer har med Johan Storåkers bland de spelare man följer så åtminstone en svensk kommer vi få se hur det kommer gå för. I övigt, storstjärnan verkar dyka upp sent som vanligt Sat Jul 29 12:15:00 PDT 2006Has Anyone Seen Hellmuth? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Dag 1B har börjat, Cardplayer har med Johan Storåkers bland de spelare man följer så åtminstone en svensk kommer vi få se hur det kommer gå för. I övigt, storstjärnan verkar dyka upp sent som vanligt Sat Jul 29 12:15:00 PDT 2006Has Anyone Seen Hellmuth? Länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 men skulle vara intressant att veta hur spelar-kvaliten egentligen är. liksom helt värdelösa kan de ju inte vara om de lyckas kvalal in via satellit(trots dåligt motstånd där). liksom donkar folk in 200b med TPTK eller AJ med parat A liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 http://www.cardplayer.com/tournaments/live_updates/3229 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts