Gå till innehåll

Vem säger att B2B inte är riggat?


david

Recommended Posts

Man kan ju prova med rätt nätverk också...men det är bara ett förslag.

 

Sry....men unibet ska fan sluta existera...

 

Varför fortsätter folk att spela på riggade nätverk/siter? Då tycker jag inte det är mer än rätt att sidan sätter på riggen mot den personen.

 

Jag ser ingen samband med den här handen och riggad.

 

Det händer hela tiden att man åker ut för sådant här när motståndarna spelar konstigt/lite annorlunda/dåligt.

 

Förstår att det svidet att förlora en lite större pott som du trodde var din men ska du gnälla & prata om riggning får du komma upp med några A-hög färg som råkat för runner-runner färgstege när motståndaren använder bara ett av sina hålkort eller liknande.

 

(förresten råkat ut för 2st såna på ett ställe men inte faan kan jag skylla på sajten för att folk lirar skumt i billiga turneringar där..)

 

Jag tror han skulle skämta med folk som tycker att B2B är riggat.

 

Vinner överallt utom unibet....varje gång ja testar unibet blir ja utdragen eller ställer med KK mot AA...damnnnnn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man kan ju prova med rätt nätverk också...men det är bara ett förslag.

 

Sry....men unibet ska fan sluta existera...

 

Varför fortsätter folk att spela på riggade nätverk/siter? Då tycker jag inte det är mer än rätt att sidan sätter på riggen mot den personen.

 

Jag ser ingen samband med den här handen och riggad.

 

Det händer hela tiden att man åker ut för sådant här när motståndarna spelar konstigt/lite annorlunda/dåligt.

 

Förstår att det svidet att förlora en lite större pott som du trodde var din men ska du gnälla & prata om riggning får du komma upp med några A-hög färg som råkat för runner-runner färgstege när motståndaren använder bara ett av sina hålkort eller liknande.

 

(förresten råkat ut för 2st såna på ett ställe men inte faan kan jag skylla på sajten för att folk lirar skumt i billiga turneringar där..)

 

Jag tror han skulle skämta med folk som tycker att B2B är riggat.

 

Vinner överallt utom unibet....varje gång ja testar unibet blir ja utdragen eller ställer med KK mot AA...damnnnnn

 

ok och nu när unibet finns på prima då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...