Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)


Slow_fox

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Jo tack! Å, jag har ju redan beställt. Men såg nu att den inte fanns på lager sen har jag beställt av misco förr och det har funkat bra! Har du en W2000 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack! Å, jag har ju redan beställt. Men såg nu att den inte fanns på lager sen har jag beställt av misco förr och det har funkat bra! Har du en W2000 eller?

 

Nej jag har bara denna:

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/45431?opendocument&markID=75-10-25

 

Tänkte bara vara snäll och tipsa dig om ett bättre pris :P

 

 

Visst läser du civilekonom? Hur är det tycker du? Funderar på att hoppa på det till hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har bara denna:

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/45431?opendocument&markID=75-10-25

 

Tänkte bara vara snäll och tipsa dig om ett bättre pris :P

 

 

Visst läser du civilekonom? Hur är det tycker du? Funderar på att hoppa på det till hösten.

 

Fin TV!

 

Jepp läser ekonomi. Tycker det är helt okej, mycket skönare att plugga på universitet än på gymnasiet! Har heller inte blivit förskräckt av att det ska vara svårare ä gymnasiet. Det som skilljer sig lite är väl mängden på det man ska kunna annars så är det inga svårigheter!

 

Klart du ska ge det ett försök!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin TV!

 

Jepp läser ekonomi. Tycker det är helt okej, mycket skönare att plugga på universitet än på gymnasiet! Har heller inte blivit förskräckt av att det ska vara svårare ä gymnasiet. Det som skilljer sig lite är väl mängden på det man ska kunna annars så är det inga svårigheter!

 

Klart du ska ge det ett försök!

 

Okej låter bra det. Gick en termin på civ ing men hoppade av eftersom det kändes som om att jag hade hamnat fel. Så funderar på att börja plugga till hösten igen. Känns som det är lättare att få ett jobb som ekonom också, bra många fler jobb man kan söka än som civ ing i teknisk design.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej låter bra det. Gick en termin på civ ing men hoppade av eftersom det kändes som om att jag hade hamnat fel. Så funderar på att börja plugga till hösten igen. Känns som det är lättare att få ett jobb som ekonom också, bra många fler jobb man kan söka än som civ ing i teknisk design.

 

Jobb kan det nog finnas om man har lite tur =) Sedan låter det ju som ekonomprogramet är lite bredare än teknisk design :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PartyPoker kanske?

 

Har redan ett gammalt konto där, då blir det väl svårigheter?

Men jag ska nog fixa med neteller så att man kan sätta där sen kan jag sätta in mer än $600 på full tilt.

 

Någon som vet vilka avgifter det är på större insättningar på Neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...