Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu har vi snackat om att åka till Vegas ett par år men nästa år tycker jag att det är dags på riktigt. Mitt förslag är två veckor där main eventen ligger på andra veckan. Då har man tid att göra andra grejer samt spela mindre events under första veckan. Ni kanske tycker att det är alldeles för tidigt att prata om det här men om det här verkligen ska bli av tror jag att vi måste börja planera jäkligt tidigt och ha resan färdigbokad så att man i lugn och ro kan spela satelliter och sånt. Eftersom vi inte vet hur turneringsschemat ser ut förrän i november så kollar jag mest om intresset finns nu.

Postad

Jag är klart intresserad. Det enda som står i vägen är pengarna det kostar att åka men förhoppningsvis så är det inte ett problem vid den tidpunkten. Har inte tänkt skaffa något jobb utan försöker ju grinda på med pokern.

• 4 weeks later...
Postad

Ser lovande ut för mig just nu håller jag mina mål och inte blir alltför störd av skolan så ska det gå bra. Vet inte om jag planerar att köpa in mig i något event men vi får se går ju många satteliter.

• 2 weeks later...
Postad

Jag börjar redan bli riktigt taggad :D

Hoppas det här inte förstör min skolgång alltför mycket nu är ju en hel del cash som jag behöver grinda in.

Snart dags att planera eller vad tycker ni. Vilka är sugna förutom

Tornie Zalon NorthQ och Buffe. Mindre än ett år kvar nu :)

Postad

NoQ är dålig, NoQ måste ta ut pengar från rullen innan allt bort-tiltat, (dock har han problem å få ut pengarna från 123poker då de anv. sig av mejlrecognition på withdrawals till neteller och han inte har samma mail på 123 och neteller).

Iaf så måste NoQ fixa jobb å åka till vegas på dom pengarna. Han ska nu på intervju på torsdag iaf.. Vi Får se om det blir nått.

• 5 weeks later...