Zamora25 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Nån mer som har fått PartyPokers tidning, PartyLife, är det nån ny tidning eller? Fick den idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 PartyLife är PartyPokers nya tidning som skickas ut till samtliga spelare. Jag ska se om jag kan hitta en länk till lite mer info Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Jag har inte fått någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Jag har fått en. Spelade hos PP för kanske 2 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 CFJLarsson: De har skickats ut spridda över en kortare tidsperiod men om du inte har fått din om en vecka så kan du väl säga till så ska jag se vad jag kan göra åt saken Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Heh. Farsan fick en igår, men inte jag inte. Ni kanske bara skickar en per adress? Verkar vettigt isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Tror det ska gå ut en per account. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Heh. Farsan fick en igår, men inte jag inte. Hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Har inte heller fått någon.. men som vanligt så strular det mellan mig och Party verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Någon som kan säga något om innehållet? Är det någon intressant läsning? eller är det mest en massa information om olika promotions etc som Party har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Någon som kan säga något om innehållet? Är det någon intressant läsning? eller är det mest en massa information om olika promotions etc som Party har? Det var riktigt skräp. Synd att min rake har gått till sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Någon som kan säga något om innehållet? Är det någon intressant läsning? eller är det mest en massa information om olika promotions etc som Party har? Det var riktigt skräp. Synd att min rake har gått till sånt här. Jag tycker att det är bra att man får något för all rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Får även dem som nyligen reggat sig, en tidning? Jag reggade den 19 Juli på Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Jag tyckte att den var okej för att vara ett reklamblad. Bättre än First Poker. Tipsen på online-tells var dock kanske inte helt klockrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Ge mig en fet bonus istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Hallå vars är tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Citat: Min syster. "Joooohan. Du har fått post. Från Jamaica. Vafan!?" Blir nog inte billigt för PP att skicka ut det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Jag vill inte ha den. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Jag har fått den och bläddrat igenom den och måsta spontant säga....vilket jäkla skit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Jag har fått den och bläddrat igenom den och måsta spontant säga....vilket jäkla skit!!! Jag läste reportaget om Sexton och det var väl inte helt fel. Fin fru har han också. Jo, sedan tittade jag på bilderna på den där pokerbruden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Kanske ska läsa lite mer då. Och kolla på bruden Vart har din vänliga inledning "Vän," tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Vart har din vänliga inledning "Vän," tagit vägen? Kör bara med det när jag inte citerar. Då är det ju redan en fin inledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LilTicket Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 "Joooohan. Du har fått post. Från Jamaica. Vafan!?" Jamaica i Queens, NYC. Däremot var portot på pokersettet man fick tillskickat sig som top-500 placerad i någon freeroll i höstas rätt obscent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Det här är spam i sin renaste form! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Ogillar sånt där skit, dock inte fått min tidning än men jag klagar inte, vill dock ha en bild på mike sextons brud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts