Joyga Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 finns en freeroll som ger sjysst utnetalning om man tar sig vidare där ifrån..till nästa freeroll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 sätta och lirade ena kval frirullen nyss. Men man tiltar direkt. 8000 deltagare och 50 gåt vidare. Rena vilda västern. Tungt att ta sig vidare till huvud frirullen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joyga Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 jo jag såg de nu,,,lite för mycke personer för min del...men mne kul för dom som klarar d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Går på Poker Stars (inte så svårt att gissa kanske). Alla spelare har ett gratis inköp, därefter kostar det 10 FPP att spela. De 50 bästa går till veckofinal. Från veckofinalen går de 320 bästa (av c:a 2000?) till månadsfinal. I månadsfinalen vinner 1-5 plats i finalen som avgörs live i Atlantis, Bahamas i januari. 6-9 vinner PCA package, 10-80 vinner $$$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 jo jag såg de nu,,,lite för mycke personer för min del...men mne kul för dom som klarar d Fast det är många som ryker fort, cirka 4000 på 22minuter när jag spelade. Så ni som har orken har ju stor chans. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icahero Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 fett seg ju. 1000 kvar och jag ligger nog sist. har varit sjuk short hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts