Zalon Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Verkar som att fyra kan so far: Jag (doh!) Shams Ulf Thörne Tanken är väl att vi ska spela poker online, slaska lite DC när vi blir trötta på det och kanske titta på någon dålig film. När? Vi börjar torsdag eftermiddag Var? Hos Jonas Hur? ööh Sidebets? De jag kan komma på är total vinst och största pott (ulf räknar största turneringsvinst). Har ni några fler så säg till Vilka tänker ta med sig datorer? Jag har en laptop och en stationär dator som borde funka (jag ska testa den innan torsdag). Har ni några andra förslag så posta här... Citera
Drdunkel Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 wohoo! pokerlan! sen så kan man göra annat oxo, typ spela en massa koola datorspel som gör kvinnorna knässvaga. det blir kul iaf. //shams ps. de som åker hem och sover hos sig själva är puzziez Citera
Tornie Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Jag tar nog med mig min burk iaf...... Ser fram emot lite poker :) Citera
Zalon Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 alltså seriöst så måste jag veta vilka som ska komma, vilka som tar med sig datorer och vilka som eventuellt sover här ... Citera
Tornie Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Okej jag kommer ta med mig min burk..... Eftersom det här är ett seriöst inlägg så vill jag betona att jag är seriös även i nästa mening. Sova vem behöver sova! Citera
Drdunkel Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 det är väl bara ulf som är aktuell eller? ring herrn och ta reda på om han kommer eller inte jag kommer och tar med mig, och jag kommer sova där bortsett från kvällen den 28'e kommer jag vara där non-stoppo! Citera
Buffe Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Jag kommer! Är som vanligt sjukt flexibel gällande sömn och dator. Kan ta med/inte och kan sova där/hemma. Andreas var sugen på att joina också, gärna då utan att ta med sig dator om det gick. Citera
Zalon Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 great! jag ska kolla med den stationära ... om den funkar så borde ulf kunna spela på den och andreas på laptopen eller tvärtom (laptopen har ju inte superhög upplösning). Citera
Drdunkel Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 som jag sa till jonas häromdagen jag har en 2.8 ghz burk som duger fin fint till att spela poker på. Sen duger den till lite andra gejms oxo om andan skulle falla in/på/kring/runt/över/under. Citera
Zalon Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 ett problem är ju att vi bara har 4 uttag till nätverket så en extra hub skulle inte skada ... Citera
Drdunkel Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 jag scorade precis en 4-portars router! Tar med mig den Citera
Recommended Posts