bzkt Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Det första bordet jag öppnar hamnar alltid längst upp i vänstra hörnet, perfekt med andra ord. Alla andra bord hamnar längst ner i mitten, med 90% av bordet utanför skärmen, vilket gör att jag måste flytta upp bordet hela tiden för att se bordet. Letat i regedit efter ett värde för bordsposition, men hittar inget. Kör 1920x1200 i upplösning. Citera
PartyPoker Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Har reagerat över samma sak själv. Säg till om du hittar något användbart så ska jag höra mig för lite här på min sida. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
baller Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 man kan ju använda partyplanner och förinställa var borden skall komma upp... partyplanner är ett program. Citera
bzkt Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2006 man kan ju använda partyplanner och förinställa var borden skall komma upp... partyplanner är ett program. Tack, ska pröva det. Citera
doope Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 har exakt samma problem.. använder partyplanner men det vore ju nice om det funka utan det. Citera
bzkt Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 Jävligt slarvigt programmerat helt enkelt. Citera
Recommended Posts