Gå till innehåll

Betapetson spöar Amerikanska Fi´s istället


fulpetson

Recommended Posts

Hej alla läsare!

 

Jag tänker inte skriva som alla andra, att jag skriver denna dagbok för min egen skull, bla, bla....Vet inte varför jag skriver den, kul att ha något att göra samtidigt som jag försöker undvika att gula min "bankrulle".

 

Jag har aldrig följt något som kan kallas money management, jag skulle gärna vilja, men har än så länge inte tålamod och disciplin till det, men hjälp mig gärna att ändra mig.

 

Jag ligger på knappt plus under min 2-åriga karriär, har spelat på högre nivå tidigare, nu ser tyvärr min livssituation mycket annorlunda ut. Har slutat min studietid, med en magisterexamen inom finansiering var jag i julas redo för arbetslivet.

 

Jag kunde valt den enkla vägen, låta mig anställas av ett multinationellt företag med en bra lön men utan möjlighet att påverka företagets framtid nämnvärt. Därför har jag nu i 7 månader arbetat och drivit ett nystartat företag, helt utan lön, har 40 % av företagets resultat de närmaste tre åren. Farligt, men mycket inspirerande.

 

Min "bankrulle" är just i detta nu 238,47 :-, eller nu höjde jag så nu är den 234,47 :-, fick nu folda den, träffade inget med mina A10o. I min rulle ska kanske inköpet på 55 :- till turneringen klockan 23 räknas.

 

Så bankrulle just nu: 289,47 :-

 

OOPS, förlorade hela inköpet, nere på 230,47 :-

 

Kommer med lägesrapport snart!

 

Hoppas det går bra för er alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, ni kanske vill veta vad jag spelar.

 

Jag spelar mestadels SH NLH, både CG och S&G men har börjat försöka lära mig Omaha, skulle behöva någon som tog mig under sina vingar vad gäller det spelet. Dock ska jag nog försöka lite på egen hand först, farligt med sån liten rulle bara, så blir mest NL tilla tt börja med.

 

Jag tror dock att jag är bäst på och har störst framtida potential i MTT:s, men kanske har helt fel. Vi får se!

 

Någon annan som spelar på Svenska spel just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Efter några veckors slit har jag nu börjat spela en del på Full Tilt och Pokerstars. Med min spelstil blir det mycket upp och ner, tog ut det mesta jag vann på SvS, förlorade resten, så nu är det Amerikaner som gäller som Fi´s.

 

Idag på dagen har jag testat på Omaha Hi/Lo, som den Maniac jag är, självklart på FT:s $ 3/6. Gick väl sådär kan man väl säga. Som tur är går Texasspelande på alldelles för hög nivå bra, så blev +- 0 på dagen.

 

Ikväll blir det en del turneringar, till att börja med några tillsammans med min flickvän på Sportingbet eller SvS, hon kan bara spela på Cryptoklienter......men det går bra!

 

BR FT: $407,65

Bonus kvar FT: $70

BR Pokerstars: $69,34

Bankrulle totalt: $476,99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...