Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Troligen inte...

Ett tips innan man spelar steps, rounders eller vad de olika typerna av steg turneringar kan heta på de olika siterna är att kolla av hur mycke action det är på de högre borden annars kan man enkelt bli fast med tokens, points osv...

Själv sitter ja fast med ett par k tain pyramid points och ett par k prima rounders points... d är gravt enerverande att behöva sitta och vakta finalturneringarna om man vill spela dom... orka liksom... jag vill sälja 70%-kurs ja tack :D

ja, det är lätt att vara efterklok... :?

Postad

Tyvärr kan man inte sälja platserna man vinner till Steps-turneringarna.

Mitt tips är att kolla när det är peak-hours för att vara säker på att hitta spel.

Det är lite synd att det inte är mer action på de borden. Vet att vissa drar sig för att spela dem eftersom det ibland kan vara långa väntetider på att få spela en hög nivå.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad
Tyvärr kan man inte sälja platserna man vinner till Steps-turneringarna.

Mitt tips är att kolla när det är peak-hours för att vara säker på att hitta spel.

Det är lite synd att det inte är mer action på de borden. Vet att vissa drar sig för att spela dem eftersom det ibland kan vara långa väntetider på att få spela en hög nivå.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Det är ju det som är det jobbiga, folk ser att inga lirar och då lirar dem inte heller och på så vis blir det ALDRIG action :? Vad gör man då? Står med sin plats som ett dum fån eller? ;):P

Postad

Jag har själv råkat ut för samma problem, men då satte jag mig vid ett bord och väntade. I och med att det då fanns ett bord med någon vid var det fler som anslöt och efter en stund var det fullt.

Så det är mitt tips. Prova och återkom :)

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad
Jag har själv råkat ut för samma problem, men då satte jag mig vid ett bord och väntade. I och med att det då fanns ett bord med någon vid var det fler som anslöt och efter en stund var det fullt.

Så det är mitt tips. Prova och återkom :)

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Ok får jö det :D

Postad

Tyvärr kan jag inte det. Det där är alldeles för hårt styrt och min makt i de frågorna är tyvärr minimal.

Det är nackdelen med att vara stora, man tappar flexibilitet.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad
Tyvärr kan jag inte det. Det där är alldeles för hårt styrt och min makt i de frågorna är tyvärr minimal.

Det är nackdelen med att vara stora, man tappar flexibilitet.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Och, förstår verkligen vad du menar, lite synd de..

Men tror du att jag har nån chans om jag mailar till partys support, eller är det samma där?

//MVH Jimmie