DaPine87 Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Jag har vunnit en plats i step higher level 3. Problemet är bara att det är NOLL action där och den spelas aldrig. Kan man på nått sätt sälja plattsen? Citera
baller Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Troligen inte... Ett tips innan man spelar steps, rounders eller vad de olika typerna av steg turneringar kan heta på de olika siterna är att kolla av hur mycke action det är på de högre borden annars kan man enkelt bli fast med tokens, points osv... Själv sitter ja fast med ett par k tain pyramid points och ett par k prima rounders points... d är gravt enerverande att behöva sitta och vakta finalturneringarna om man vill spela dom... orka liksom... jag vill sälja 70%-kurs ja tack ja, det är lätt att vara efterklok... Citera
DaPine87 Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Partypoker representant: Kan du fixa så man får platsen såld på nått sätt? Kan sälja till underpris... Citera
PartyPoker Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Tyvärr kan man inte sälja platserna man vinner till Steps-turneringarna. Mitt tips är att kolla när det är peak-hours för att vara säker på att hitta spel. Det är lite synd att det inte är mer action på de borden. Vet att vissa drar sig för att spela dem eftersom det ibland kan vara långa väntetider på att få spela en hög nivå. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
DaPine87 Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Tyvärr kan man inte sälja platserna man vinner till Steps-turneringarna.Mitt tips är att kolla när det är peak-hours för att vara säker på att hitta spel. Det är lite synd att det inte är mer action på de borden. Vet att vissa drar sig för att spela dem eftersom det ibland kan vara långa väntetider på att få spela en hög nivå. Med bästa hälsningar, PartyPoker Det är ju det som är det jobbiga, folk ser att inga lirar och då lirar dem inte heller och på så vis blir det ALDRIG action Vad gör man då? Står med sin plats som ett dum fån eller? Citera
PartyPoker Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Jag har själv råkat ut för samma problem, men då satte jag mig vid ett bord och väntade. I och med att det då fanns ett bord med någon vid var det fler som anslöt och efter en stund var det fullt. Så det är mitt tips. Prova och återkom Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
DaPine87 Postad 22 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2006 Jag har själv råkat ut för samma problem, men då satte jag mig vid ett bord och väntade. I och med att det då fanns ett bord med någon vid var det fler som anslöt och efter en stund var det fullt. Så det är mitt tips. Prova och återkom Med bästa hälsningar, PartyPoker Ok får jö det Citera
DaPine87 Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2006 Du skulle inte kunna fixa så att man får nått slags tokens som man kan använda till andra steps där det är mer action? //Jimmie Citera
PartyPoker Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Tyvärr kan jag inte det. Det där är alldeles för hårt styrt och min makt i de frågorna är tyvärr minimal. Det är nackdelen med att vara stora, man tappar flexibilitet. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
DaPine87 Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2006 Tyvärr kan jag inte det. Det där är alldeles för hårt styrt och min makt i de frågorna är tyvärr minimal. Det är nackdelen med att vara stora, man tappar flexibilitet. Med bästa hälsningar, PartyPoker Och, förstår verkligen vad du menar, lite synd de.. Men tror du att jag har nån chans om jag mailar till partys support, eller är det samma där? //MVH Jimmie Citera
Recommended Posts