oyeahz Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Tänker inte ha världens längsta introduktion som alla andra, utan detta är plain and simple en dagbok som presenterar resultat samt tankar kring mitt spel. Den hette sng-grind på party innan, men ändrade planer! Ska grinda NL cash games på låga nivåer istället! Resultat ikväll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pellevalle Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 U go boy! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 22 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Kunde inte slänga in resultat igår för jag blev under dagens gång ganska så skitfull Hursomhelst jag plussade €44 på nl10 Resultat: +€44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 22 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Lirat lite grand idag, fetingbakis. Hände inte så mkt tappade typ €6 Resultat: +€38 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Igår när bakfyllan släppt spelade jag lite till. Vann en del. Resultat: +€51 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joko Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Igår när bakfyllan släppt spelade jag lite till. Vann en del. Resultat: +€51 Är det bara det här du hade tänkt posta? Notepad fuinkar ju annars så slipper du ta plats här också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Inga troll, tack. Om de tycker jag tar för mkt utrymme på deras server så kan de slänga min tråd eller vadsomhelst, du behöver nog inte oroa dig över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Om ni nu undrar varför det inte står så mkt mer än mina resultat är det för att detta är ett experiment, hur länge jag orkar spela low limit/hur mkt jag degar in. Jag fick €10 gratis på en sida och ja vill se om jag kan grinda ihop en hyfsad rulle med det, jag spelar 200NL annars så har inga direkt funderingar kring händerna jag spelar här nere, aight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Om ni nu undrar varför det inte står så mkt mer än mina resultat är det för att detta är ett experiment, hur länge jag orkar spela low limit/hur mkt jag degar in. Jag fick €10 gratis på en sida och ja vill se om jag kan grinda ihop en hyfsad rulle med det, jag spelar 200NL annars så har inga direkt funderingar kring händerna jag spelar här nere, aight. ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Resultat - ja. Funderingar, frågor, tankar - finns inga. Spelet på 10NL är inte så advanced. Jag tycker det är kul att börja från scratch. Dock slösar jag inte alltför mkt tid på detta. Slängde in en liten session idag. Resultat: +€67 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Orkade slänga in en liten session till. Grinda nl10 är inte det roligaste här i världen men jag lyckas ändå vara hyfsat seriös. Resultat: +€84 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joko Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Orkade slänga in en liten session till. Grinda nl10 är inte det roligaste här i världen men jag lyckas ändå vara hyfsat seriös. Resultat: +€84 Jojo det är ju jätte fint allt det här men vad jag menade var att tillför detta oss något? Kan vi vänta osss massiva handanalyser eller spännande grejer? Äsch nvm, kaffedags Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Nej, det sa jag. Detta är en fucking dagbok. Jag skriver ner vad som har hänt under dagen, pokermässigt. Eftersom jag spelar på en sådan låg nivå JUST NU under mitt "experiment" så kommer jag inte lägga in några HHs. Kanske någon hand då jag och fi är sinnessjukt deepstackade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tuttinunnen Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Är det ofint att lol:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Resultat: +€98 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Resultat: €+114 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Även om du tänker bara skriva resultat så kan du ju åtminstonde skriva ner tankar osv för dagen inför och efter ditt lir, eller under spelets gång med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Ok lite tankar... Jag tröttnade ganska snabbt på att enbart spela 10NL så nu har jag börjat slänga in lite 20nl-sessioner och det gör rätt så bra. Jag tycker spelet där nere är otroligt dåligt och det är nästan en bedrift att backa =) Mitt mål är att inom en månad spela 50nl med ordentlig bankroll management. Resultat: +€157 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oyeahz Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Ni kan låsa tråden. Jag orkar inte sitta o grinda low limit längre. Trodde jag hade bättre disciplin än så här, men återgår till mitt vanliga game =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts