migge65 Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Satt på svenska spel igår och i förgår -köpte in mig för 300 (min daggräns) -tog 200 (20BB ) till bordet 5/10 FL -spelade som värsta fisk och förlorade 200 -loggade ut -hade minus 300 på mitt konto, var tog de resterande 100 vägen? -hände 2 dagar i rad -är det jag som drömmer eller är det flera som har upplevt samma sak? -kontaktade support för hjälp men de inte har svarat än -postade här eftersom jag vet att många läser trådarna här, fast det är inte en nybörjare fråga... -svs var avstäng av nån anledning i förgår så jag misstänker en bugg -skulle bara kolla om nån hade upplevt samma sak eller om jag har blivit senil tack Citera
bossbaver Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 PENGARNA för du ju över till poker först, sen när du loggar ut tas dom automatiskt tillbaks till "kontot" eller vad det nu heter (kommer inte ihåg).. säkert det som spökar för dig.. alt. 2 så har kanske Ken det lite knackigt och snodde en hundring av dig 2dar i rad? Citera
migge65 Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 ja det är just det som är problemet att pengarna inte flyttades automatikst till mitt konto Citera
kydyl Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Det hände mig en gång men då fick jag upp ett meddelande om det när jag loggade ut. Typ "transaktionen kunde inte genomföras kontakta support om du inte har erhålligt pengarna inom 24h" Jag behövde aldrig snacka med dem för pengarna kom tillbaka efter ett par timmar... Citera
frekje Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Vid ett tillfälle har det hänt mig att pengarna inte först över till spelkontot efter sessionen utan legat kvar i pokerkassan. Nästa gång jag loggade in så fanns givetvis pengarna kvar, men inte på huvudkontot utan istället listade under poker chips. Har du provat att logga in igen? Citera
Recommended Posts