Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vägen mot Highstakes - Back to NL300


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ännu en bra placering i MTT, bra jobbat ;)

 

Tackar! :) Stämmer nästan lite för bra i turneringsspelet för tillfället. Blir nya turneringar ikväll. 7500$Garantin på CDpoker och 19000$garantin på Prima blir nog de första för kvällen. Sen så fyller jag på under kvällen, har inte hunnit kolla igenom vilka jag har lust att lira så jag lägger nog ett komplett lista lite senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger runt average med 100 spelare kvar i 7500$garantin. 5000$Garantin har också startat upp på CDpoker, inte fått några kort än. Ska lira Primas 5000garanti (klonkturren :) ) om en kvart och är också reggad för SH turren på CDpoker lite senare.

 

EDIT: Utökade stacken i 7500$garantin efter all in med AQ mot 66 och 33. Esset faller så fint på turn :) 17 av 88 nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, snygg klonk mot trean där, krossa honom nu HU, han är kass. För det är väl du som är darkfolder.

Grymt skönt att slå ut honom med settet där :) Ska göra allt jag kan för att vinna. Det är paus nu och han leder 417000 mot 409000. Blinds 5000/10000 så det finns utrymme för spel. Blindsen blir heller inte högre. Jag är garanterad c:a 1400$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja. Sjukt flyt du har, 2 feta vinster på 2 dar.

 

wp förresten.

Tack så mycket. Jo jag har haft flytet med mig senaste dagarna. Skulle varit grymt kul att se min ROI sen dagboksstarten. Lär vara rätt okej :)

 

Jag vann alltså 7500$Garantin på CDpoker. Vad ska man säga egentligen. Verkligen allt stämmer i turneringsspelet nu, Det känns nästan som att jag inte kan förlora :D Nu ska jag njuta lite av vinsten och kommer spela fler turneringar inatt då jag ändå inte kan somna nu,

 

HELT OTROLIGT UNDERBART!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :D Ska du gå upp i cg nivå nu då? ;) Är det iPoker som har en massa 5k-7,5k garantier?

 

Tack Tack! :D

Är jag den nya Cassano ;) ? Japps det är ipoker som har dessa garantier. Lirar ju även Primaturneringar men ipoker har jag mest klonk i :)

 

Det där om cashgamenivå ja, den frågan kommer från många och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. jag kommer förmodligen gå upp så fort jag känner att jag plussar stadigt på NL100, har ju varit lite smådåligt spel från min sida men ju mer jag har i bankrullen, desto bättre kommer det säkert gå så jag hoppas kunna flytta upp inom en inte alltför lång framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade dagen med att slaska ut mig ur 3000$Garantin och spela bort ett NL100-inköp på Prima. Att spela CG långtifrån pigg är inte nån höjdare :) Hursomhelst så gör det inte så värst mycket med tanke på att jag lyckades vinna 7500$Garantin. Det blev nog lite vinsttilt på cashgamet :) Månadsmålet är redan uppnått efter två speldagar och det känns inte helt fel. Undra var denna månad kommer sluta om jag fortsätter så här ;) Ska sova nu tänkte jag. Godnatt!

 

- Bankrulle

PartyPoker: 1830$

CDPoker: 3246£ 1099£

NordicBet: 1386$ 166$

SvenskaSpel: 14877:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratulerar till en fin seger!

 

Ska du nu tilta bort hela vinsten kan du väl åtminstone vänta tills jag kommer online ;)

Ty. Saken är den att på CDpoker ger jag inte bort en $ gratis, På Prima är jag ju världens donator just på NL100 :D Det sitter psykiskt att jag inte ska kunna vinna på Primas cashgame och därför är det så meningslöst att jag spelar där öht. Ska försöka bättra mig :)

 

Vet inte riktigt hur mycket/om det blir något spel idag. Jag har ju inte spelat en seriös cashgamesession på hur länge som helst känns det som, skulle vara trevligt att göra det även om man kanske skulle fortsätta med turneringsspelet när man är inne i en rush. Vi får se..

 

Nee, Jag ångra mig. Jag ska spela lite cashgame på SvenskaSpel nu tror jag. Det är alltid roligt 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mumma sitter på plats 1 med 921.92

hoye sitter på plats 2 med 703.67

Dalle72 sitter på plats 3 med 2954.35

Darkfolder sitter på plats 4 med 985.00

HasseSthlm sitter på plats 5 med 1148.60

 

HasseSthlm satsar s mörken 10.00

Darkfolder satsar l mörken 5.00

 

Darkfolder: :Qc:, :Qh:

 

Pre-flop:

 

mumma: Syna 10.00

hoye: Lägger mig

Dalle72: Syna 10.00

Darkfolder: Höj 50.00 - Standardraise

HasseSthlm: Syna 50.00

mumma: Syna 50.00

Dalle72: Lägger mig

 

Flop (Board: :8s:, :3d:, :4s:):

 

Darkfolder: Satsa 150.00 - Får en bra flopp och bettar självklart ut för värde. Blir lite fundersam när han synar. Ofta sätter man ju motståndaren på färgdrag i dessa lägen, Vad kan han ha mer? Set skulle han ju kunna ha och mot min HD är det ju inte helt fel av honom att bara syna då även om jag själv ofta höjer i motsvarande läge.

HasseSthlm: Syna 150.00

mumma: Lägger mig

 

Turn (Board: :8s:, :3d:, :4s:, :2h:):

 

Darkfolder: Satsa 370.00 - Turn är blank sånär som på 56-draget som sitter. Det är här jag funderar lite på hur jag ska spela. Är det rätt att leda ut med ytterligare ett bet för att ge dåliga odds till färgdraget, eller ska jag checka för någorlunda potcontrol? Jag är osäker vad som är bäst spel i dessa lägen. När motståndaren mycket väl kan ha ett färgdrag men även set kan vara trolig hand.

HasseSthlm: Syna 370.00

 

River (Board: :8s:, :3d:, :4s:, :2h:, :5d:):

 

Darkfolder: Passa - Ganska given check. Riverkortet är lite småjobbig då han nu fyllde stegen ifall han satt med A-högt färgdrag. Vad göra om han trycker på river? Gissar att det är fold men kan vara kul att höra lite synpunkter.

HasseSthlm: Passa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...