-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Ligger 10 av 33 i CDpokers 5000 garanti också, Detta kan bli en bra turneringsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungper04 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 känns som att du kanske ska fortsätta lira turneringar.. grym där ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Najs Klonk .. A10-JJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Najs Klonk .. A10-JJ Den behövdes Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 hur går 7500$garantin tuneringen ? FÖr övrigt en mycket läsvärd dagbok Var på väg ut ur turneringen med KQo mot AA.. Han får topset på turn men jag drar ut med 4 spader på brädet. Ligger 3 av 8.. Ligger 2a i Primas 5000garanti också Tack för att du gillar dagboken Okey nice det går bra för dig ser jag i tuneringar, keep it up Klonka hem dom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Åkte på 3e plats i 7500$Garantin. 600$ fick jag.. Jag är fortfarande kvar i de båda 5000 garantierna. Får försöka vinna nån av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 känns som att du kanske ska fortsätta lira turneringar.. grym där ju!!! Ja, Det brukar gå bra på turneringarna jag spelar. Inte alltid lika bra som idag men ändå Ligger 13 av 184 i SH 2000$Garantin nu också, KLONKtime Åkte dock ur 5K på CDpoker nu, fick 54$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 känns som att du kanske ska fortsätta lira turneringar.. grym där ju!!! Ja, Det brukar gå bra på turneringarna jag spelar. Inte alltid lika bra som idag men ändå Ligger 13 av 184 i SH 2000$Garantin nu också, KLONKtime Åkte dock ur 5K på CDpoker nu, fick 54$ gratulerar på CD jag åkte strax efter dig, utdragningarna och dåliga kort haglade på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 gratulerar på CD jag åkte strax efter dig, utdragningarna och dåliga kort haglade på slutet. Tack så mycket. Ja det är så det fungerar, Fiskarna synar me allt träffar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungper04 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 av din BR hur mkt e du + CG o hur mkt är från turn??.. verkar ju ha en viss talang o ta dig långt.. kanske ska satsa på mega garanteed tuneringar på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 alltså sattsa på tuneringar ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 av din BR hur mkt e du + CG o hur mkt är från turn??.. verkar ju ha en viss talang o ta dig långt.. kanske ska satsa på mega garanteed tuneringar på party? Svårt att säga men det jag har på CDpoker är typ enbart uppbyggt med turneringsvinster. Började med 30£ gratis och sedan har det gått spikrakt uppåt Tycker inköpen till Millionturneringarna är rätt dyra men jag försöker kvala in mig då o då. Snart hittar jag förhoppnigsvis klonken även i de turneringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 alltså sattsa på tuneringar ffs Du tycker jag är en cashgamefisk mao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 av din BR hur mkt e du + CG o hur mkt är från turn??.. verkar ju ha en viss talang o ta dig långt.. kanske ska satsa på mega garanteed tuneringar på party? Svårt att säga men det jag har på CDpoker är typ enbart uppbyggt med turneringsvinster. Började med 30£ gratis och sedan har det gått spikrakt uppåt Tycker inköpen till Millionturneringarna är rätt dyra men jag försöker kvala in mig då o då. Snart hittar jag förhoppnigsvis klonken även i de turneringarna Men på ett ungefär hur mycket haru dragit in på tuneringar sammalagt? Skulle varit intresant att se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungper04 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 fast iof dela gärna med dig av turre pengarna till oss slitande grindare men som sagt kör hårt på turn istället.. behöver väl inte köpa in dig i 1 mille turren.. har för mig att man får ok betalt i 250 k Garantee med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 alltså sattsa på tuneringar ffs Du tycker jag är en cashgamefisk mao hehe kasnke Nämen det verkar gå sjukt bra på MTT för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Men på ett ungefär hur mycket haru dragit in på tuneringar sammalagt? Skulle varit intresant att se Alltså, Det går inte att svara på men kanske 40-50 000:- kanske om jag räknar med freerollvinsten.. Ska inte säga att det är 100% korrekt men uppskattningsvis ligger det någonstans där.. fast iof dela gärna med dig av turre pengarna till oss slitande grindare men som sagt kör hårt på turn istället.. behöver väl inte köpa in dig i 1 mille turren.. har för mig att man får ok betalt i 250 k Garantee med Jag ska se över bankrullen o se vad ja kan göra. Och du har rätt, De turneringarna skulle jag ju kunna testa på. Vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 aha okey, men det ser ju bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilken tilt, Åkte ur Primas 5000$Garanti med JJ mot AQ när det började närma sig finalbordet. Synd att man inte kunde nå finalbord där också men men..Fick 50$ men får bara 60% av det Jag ligger nu 7 av 116 i SH turneringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungper04 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 ska bli kul o se i framtiden när du hänger din första riktigt stora turn.. helt övertygad att den kommer.. o kommer då att ta ut en liten % för att man behövde tjata på dig innan du dig dig i kragen checkar in o ser hur de går! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Update: 2 av 48 i SH turneringen EDIT: Vann all in pre med AKs mot KK o 44.. A på river. Hyfsat stor chipleader nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 11 kvar, Jag leder fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Drog ut floppat set med högre set på turn nu, Ännu större Chipleader nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vinnet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 En synstation backar upp stacken med 77 när ett A floppar och jag ställer in, Jag hade A4, enorm chipleader med 6st kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts