Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vägen mot Highstakes - Back to NL300

-PK-

Recommended Posts

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur går 7500$garantin tuneringen ?

FÖr övrigt en mycket läsvärd dagbok ;)

Var på väg ut ur turneringen med KQo mot AA.. Han får topset på turn men jag drar ut med 4 spader på brädet. Ligger 3 av 8..

Ligger 2a i Primas 5000garanti också

Tack för att du gillar dagboken

Okey nice det går bra för dig ser jag i tuneringar, keep it up ;)

Klonka hem dom nu :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som att du kanske ska fortsätta lira turneringar.. grym där ju!!!

Ja, Det brukar gå bra på turneringarna jag spelar. Inte alltid lika bra som idag men ändå :)

Ligger 13 av 184 i SH 2000$Garantin nu också, KLONKtime :D

Åkte dock ur 5K på CDpoker nu, fick 54$

Länk till kommentar

känns som att du kanske ska fortsätta lira turneringar.. grym där ju!!!

Ja, Det brukar gå bra på turneringarna jag spelar. Inte alltid lika bra som idag men ändå :)

Ligger 13 av 184 i SH 2000$Garantin nu också, KLONKtime :D

Åkte dock ur 5K på CDpoker nu, fick 54$

gratulerar på CD

jag åkte strax efter dig, utdragningarna och dåliga kort haglade på slutet. :)

Länk till kommentar

av din BR hur mkt e du + CG o hur mkt är från turn??.. verkar ju ha en viss talang o ta dig långt..

kanske ska satsa på mega garanteed tuneringar på party?

Svårt att säga men det jag har på CDpoker är typ enbart uppbyggt med turneringsvinster. Började med 30£ gratis och sedan har det gått spikrakt uppåt :)

Tycker inköpen till Millionturneringarna är rätt dyra men jag försöker kvala in mig då o då. Snart hittar jag förhoppnigsvis klonken även i de turneringarna :)

Länk till kommentar

av din BR hur mkt e du + CG o hur mkt är från turn??.. verkar ju ha en viss talang o ta dig långt..

kanske ska satsa på mega garanteed tuneringar på party?

Svårt att säga men det jag har på CDpoker är typ enbart uppbyggt med turneringsvinster. Började med 30£ gratis och sedan har det gått spikrakt uppåt :)

Tycker inköpen till Millionturneringarna är rätt dyra men jag försöker kvala in mig då o då. Snart hittar jag förhoppnigsvis klonken även i de turneringarna :)

Men på ett ungefär hur mycket haru dragit in på tuneringar sammalagt? Skulle varit intresant att se :lol:

Länk till kommentar

Men på ett ungefär hur mycket haru dragit in på tuneringar sammalagt? Skulle varit intresant att se :lol:

Alltså, Det går inte att svara på men kanske 40-50 000:- kanske om jag räknar med freerollvinsten.. Ska inte säga att det är 100% korrekt men uppskattningsvis ligger det någonstans där..

fast iof dela gärna med dig av turre pengarna till oss slitande grindare

men som sagt kör hårt på turn istället.. behöver väl inte köpa in dig i 1 mille turren.. har för mig att man får ok betalt i 250 k Garantee med

Jag ska se över bankrullen o se vad ja kan göra. Och du har rätt, De turneringarna skulle jag ju kunna testa på. Vi får se :)

Länk till kommentar