kudden Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Finns det nån mer sida än svenska spels sida?? Citera
Cyntax Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Om jag förstår din fråga rätt så skulle jag gissa att svaret är de flesta sajter på B2B och Tain? Citera
Henkeman Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Party fungerar jättebra (numera) att sätta in och ta ut med Visa. Tog ut lite flyttpengar nyss, var tvungen att sätta in (minst $50) för att verifiera mitt kort först, hade bara satt in med Neteller tidigare, insättningen gick på stört, uttaget gjordes i söndags, i tisdags hade jag pengarna på kontot, inga avgifter. Citera
Joey Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Spelar bara på unibet, och där går det utmärkt att sätta in pengar genom en vanlig banköverföring, men det tar förstås några dar innan pengarna dimper in på spelkontot. Skulle tro att banköverföring finns som alternativ på de flesta sajter som vänder sig till den svenska marknaden. Citera
Recommended Posts