Fjonkan Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Tjenare det är så här att jag undrar om jag har skrivit mitt pokerkonto i mitt namn och allt sånt kan jag då ta ut pengarna till farsans konto utan att spelsajten sätter sig på tvären ? ifall ja .. är det vanligt att man får sina pengar till slut `? vet inte om det är rätta stället för min tråd men men nån snäll admin kan flytta om den är felplacerad Mvh//filip Citera
Trollkarlen Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 BÖr gå på dom flesta sidor BTW de finns inga snälla admins Citera
KlasMan Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Jag har gjort det och det har funkat fint för mig.. Var på expekt om jag inte minns helt fel.. Citera
Fjonkan Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2006 mm ok men detta är på everest...och har hört att dom kan bli lite snea ibland ...det som oroar mig nån mer som har erfarenhet utav det ? Mvh//filip Citera
Cyntax Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 OT: Det funkar på B2B iaf. Tog ut € till min frus konto för några veckor sedan. OT2: -Tips från coachen; vill du casha ut flera ggr i månaden och vill slippa B2B's avgifter? Ha flera konton på olika B2Bsajter. Funkar fint. Bra tips från coachen till TS/Filip: -Everest har ju representanter som hänger här. Fråga dem om det är möjligt! Citera
Fjonkan Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2006 nån mer med erfarenheter utav det här ? Mvh//filip Citera
tannari Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 de kan ju hända man blir blockad... ha hört många som blivit avstängd på everestpoker Citera
hager Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 de kan ju hända man blir blockad... ha hört många som blivit avstängd på everestpoker Lite gammal tråd att svara i;)? Citera
xamarikku Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Lite gammal tråd att svara i;)? Spelar det någon roll? Det finns få ämnen som har en "bäst-före"-datum på sig. Det mesta kan alltid diskuteras mera. Citera
StuUngar Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Spelar du på Everestpoker känns det som om det blir svårt... Citera
Recommended Posts