Bjorn_ Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Cryptologic Limit Holdem Ring game Limit: $2/$4 10 players Converter Pre-flop: (10 players) Hero is BB with 6:spade: 8:spade: UTG calls, 7 folds, SB calls, Hero checks. Inte mycket att säga, standardcheck. Flop: 7:club: 6:club: 8:heart: (3SB, 3 players) SB checks, Hero ??? Fin träff med mellantvåparet. Det finns dock mycket potentiella drag ute. Hur spelar man sitt tvåpar bäst här? (Hade det varit skillnad med topptvå eller bottentvå?) Känns svårt att avväga risken för frikort mot maximal mjölkning, potten är ju dessutom liten. /Bjorn Citera
bossbaver Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 jag hade check floppen i hopp om att fi betar, och då rerejsat... Citera
Jessica Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Hej bjorn! Jag har sett dig posta massssor av hhs och varit medlem på detta forum länge. Det gör mig förvånad att du postar en nobrainer såsom denna.. Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Beta ut, har hittat nåt drag så kommer han om han är bra raisa för frikort, trebetta honom då och betta ut på turn. Skulle du vara slagen och han inte har supernötter så kanske du stoppar upp honom och har iallafall fyra outs. nej jag skulle inte spela annurlunda om jag haft bottentvåpar. Citera
Vinden Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 jag hade check floppen i hopp om att fi betar, och då rerejsat... Med den floppen finns det ingen anledning att trixa till saker och ting. Bet hela vägen oavsett kort tills du får mothugg, då synar du ner. Edit; Floppen trebetar du förstås om du får mothugg. Citera
morberg Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Känns knappt lönt att kommentera när Vinden redan har varit i farten och lämnat in facit. Men beta så mycket du kan på floppen och fortsätt sedan tills du får ordentligt med mothugg på dyrare gator. Citera
Recommended Posts