Opteron Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Loggade in nyss på wpx och ser sju (7) fulla 2-4$ limitbord. Klockan är bara 1530 amerikansk tid en måndag! Citera
heltok Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 http://www.pokersitescout.com/WPX_detail.asp ser ljust ut det har dubblat antalet spelare på 2månader... i detta tempot är de förbi party runt april nästa år. Citera
dlinder Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Fortfarande i princip bara limit eller? Hur är det på SnG-fronten? Citera
Svinto Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 ser ljust ut Erkänn att du vill bara få bort alla bra och halvbra spelare från party. Confess! Citera
serenity Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 ser ljust ut Erkänn att du vill bara få bort alla bra och halvbra spelare från party. Confess! Jag skulle vara nöjd med att få lira med exakt samma gäng fast på WPX, på låga limits kan man ju fan dubbla inkomsten genom att spela utan rake. Edit: Men vafan, har de inte shorthanded no limit än? Funderade på att hoppa in och testa lite, men jag vägrar spela fullring. Citera
DaPine87 Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Synd att dem har världens fulaste klient bara.. Citera
morberg Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Synd att dem har världens fulaste klient bara.. Finns en del skin till siten. Tror det kan ha varit på holdemreview.com eller nåt sånt. Citera
Opteron Postad 18 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2006 Synd att dem har världens fulaste klient bara.. är väl bara att byta bild i installationsmappen på datorn så får du en jättesnygg klient Citera
heltok Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Synd att dem har världens fulaste klient bara.. holdemreview.com välj wpx package ser ljust ut Erkänn att du vill bara få bort alla bra och halvbra spelare från party. Confess! Jag skulle vara nöjd med att få lira med exakt samma gäng fast på WPX, på låga limits kan man ju fan dubbla inkomsten genom att spela utan rake. jo, det gynnar ju alla andra spelare att hajen byter nätverk. att sedan hajen ändå vinner mer på wpx än på övriga nätverk är ju trevligt... de som byter till wpx slipper ju überhajjen som nickar dealer som snittar 30BB/100händer på alla sin bord iaf. helt enkelt, alla spelare vinner på att wpx växer.... Citera
Opteron Postad 18 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2006 länk till holdemreview.com Citera
Uppenberg Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 WPX hade växt sååå mycket snabbare om man kunde spela fler än 3 bord. De hade planerat att lägga till de, nån som vet när? Citera
morberg Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 de som byter till wpx slipper ju überhajjen som nickar dealer som snittar 30BB/100händer på alla sin bord iaf. Fullring, low-limit FL eller? Hur har du kommit fram till siffran? Citera
pendse Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Hur är det med utbudet på FLT SH 1/2? Citera
heltok Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 de som byter till wpx slipper ju überhajjen som nickar dealer som snittar 30BB/100händer på alla sin bord iaf. Fullring, low-limit FL eller? Hur har du kommit fram till siffran? visst jag överdriver. men 3BB/100händer på FLT 0.5/1 FR är väl inte överdrivet felräknat? på 10/20 SH (där rejken har fallit en del) som jag spelar är det ca 9BB/100händer, vilket är 3ggr mer än de bästa spelarna gör. Citera
Recommended Posts