emilio_15 Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 http://www.n24.se/dynamiskt/nyheter/did_13232136.asp Menar dom att 20% av svenskarna spelar på SS eller att dom har 20% av hela marknaden? Om dom menar hela så äre juh bara att titta på Party/Stars så fattar man ju hur löjligt det är.. Citera
Largo-Sama Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Vet någon var jag kan få tag på bilden av Jesper Kärrbrink i diagrammet i bättre format? Citera
Skadast Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Jag hittar då ingen anledning till att tolka "marknaden" som världsmarknaden i den artikeln. Citera
AAisking Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Såklart svenska marknaden!!!!!!!! Citera
ReBs Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Löjligt om dom pratar om omsättning men jag skulle kunna tänka mej att 22% av alla pokerspelande svenskar har skaffat konto där. Jag har till exempel konton lite varstans men använder bara ett par åt gången. Citera
kynikos Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Hämtat från Svenska Spels hemsida " Du måste vara 18 år och mantalsskriven i Sverige för att kunna spela poker hos Svenska Spel. Tufft att ta 20% av världsmarknaden om alla måste vara mantalsskrivna i Sverige Citera
Cyntax Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Hämtat från Svenska Spels hemsida " Du måste vara 18 år och mantalsskriven i Sverige för att kunna spela poker hos Svenska Spel. Tufft att ta 20% av världsmarknaden om alla måste vara mantalsskrivna i Sverige Varför måste man vara skriven i Sverige? Hur motiverar man det? Står det kravet i lagen som Riksdagen stiftat? Citera
Loveless Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 De har gjort en uppskattning internt, men vågar inte ange sin andel (för risk att bli motbevisade) eller ange hur stor den totala marknaden är (enligt dem då). Luktar lite ego-wank över det hela. Citera
Loveless Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Hämtat från Svenska Spels hemsida " Du måste vara 18 år och mantalsskriven i Sverige för att kunna spela poker hos Svenska Spel. Tufft att ta 20% av världsmarknaden om alla måste vara mantalsskrivna i Sverige Varför måste man vara skriven i Sverige? Hur motiverar man det? Står det kravet i lagen som Riksdagen stiftat? Inte i lagen, men i tillståndet svenska spel har fått för att driva verksamheten. Citera
Recommended Posts