Joyga Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 va ska jag göra,kan ej sova,vill ej lira poker,finns inget på tv...kanske lira lite psp...hmm Citera
Albert Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Det finns alltid en sak en man kan göra för att fördriva tiden... Citera
stitchio Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Det finns alltid en sak en man kan göra för att fördriva tiden... Ååh jag vet! Citera
TotalFarsa Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Ååh jag vet!Klart du vet. Du har ju svart bälte i "det" /TF Citera
Bein Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Ååh jag vet!Klart du vet. Du har ju svart bälte i "det" /TF Jag är bättre än J-O W i det, än vad han var i denna gren, när den utspelar sig på fullplan. Jag hade inte tråkigt inatt. Citera
Joyga Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2006 nej,jag får inte plats på en träningcyckel.. men ja har kommit på va ja ska göra på nätterna när jag har tråkigt.. terrar tjejen om hon sover så får ja mig ett gott skratt eller så kopplar ja upp xbox:et Citera
Stahl Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 nej,jag får inte plats på en träningcyckel..men ja har kommit på va ja ska göra på nätterna när jag har tråkigt.. terrar tjejen om hon sover så får ja mig ett gott skratt eller så kopplar ja upp xbox:et party party Citera
Recommended Posts