QoS Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Komment away! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Comment Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheBaker Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Du behöver en resadapter som du köpa på tex Clas Ohlssons som fungerar alledels utmärkt i staterna. Bowlingen i Vegas kommer jag att se fram emot och poker förstås. //gojjan73 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Du behöver en resadapter som du köpa på tex Clas Ohlssons som fungerar alledels utmärkt i staterna. Bowlingen i Vegas kommer jag att se fram emot och poker förstås. //gojjan73 Måste man inte ha någon sorts transformator också eller är strömstyrkan detsamma som i Sverige? (kan absolut inget om ellära så förlåt mig om jag använder dumma termer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheBaker Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Måste man inte ha någon sorts transformator också eller är strömstyrkan detsamma som i Sverige? (kan absolut inget om ellära så förlåt mig om jag använder dumma termer ) Det är inte lätt att veta. En kompis hade sin bärbara med sig i maj månad och han hade bara en adapter som gör allt detta. Det finns en adapter runnt 100-lappen på Clas Ohlson som är bra. //gojjan73 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheBaker Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Du behöver en resadapter som du köpa på tex Clas Ohlssons som fungerar alledels utmärkt i staterna. Bowlingen i Vegas kommer jag att se fram emot och poker förstås. //gojjan73 Måste man inte ha någon sorts transformator också eller är strömstyrkan detsamma som i Sverige? (kan absolut inget om ellära så förlåt mig om jag använder dumma termer ) Förresten; här har du en länk långclasohlsonlänk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Tackar! Får väl gå och kika lite på stan sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 jsg hoppsd du vinner main... skulle vara roligt... ytterst skojigt om man får så säga. Kul med bra pokerspelare, sällan de syns så mycket.Än en gång hemskkt kul när du vinenr på poker eftersom du är så duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jobego Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Måste man inte ha någon sorts transformator också eller är strömstyrkan detsamma som i Sverige? (kan absolut inget om ellära så förlåt mig om jag använder dumma termer ) Tror det är 110 Volt i USA, så det kommer nog inte gå så bra. Kolla om du kan ställa om laptoppen till 110 Volts läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Fungerade fint med laptopen sist jag va i USA. Dock måste man köpa en adapter så svenska elkontakter går in i de amerikanska uttagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Elfsborg har ju sån flyt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Måste man inte ha någon sorts transformator också eller är strömstyrkan detsamma som i Sverige? (kan absolut inget om ellära så förlåt mig om jag använder dumma termer ) Tror det är 110 Volt i USA, så det kommer nog inte gå så bra. Kolla om du kan ställa om laptoppen till 110 Volts läge. Kolla vad det står på strömadaptern till din laptop. Skulle gissa att det står "Input: 100-240V" eller nåt liknande. Då är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Satorin Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Med risk för att grilla några svenskar på resa tänkte jag ändå ge ett litet tips! Jag minns inte om man har samma kontakter i USA som man har i england. Men de engelska kan man lätt lura utan adapter. de har ju tre hål varav den ensamma nedersta är en jord. Jag fick tipset av en kompis som är konsult att köra in en tesked i jorden så kan man lirka in en "Svennekontakt". Det funkade utmärkt. Därmed inte sagt att jag rekomenderar detta till alla gamblers där ute som ständigt söker mer spänning och därför vill testa nya kickar genom att även köra in teskedar i de andra hålen. Ha en lyckad Vegastrip alla där ute...........själv tänkte jag smita i väg till en Freeroll livematch i Falkenberg till helgen som Stan James poker annordnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 de har ju tre hål varav den ensamma nedersta är en jord. Nej, nej, nej, for helvete! Den oversta (ensamma) ar jord! Och ja, det gar att lirka in nagot dar. En skruv lindad med gaffa-tejp funkar for mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Eller så köper man en Adapter på elgiganten för 50kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Eller så köper man en Adapter på elgiganten för 50kr. Ja, det gor man. Sen glommer man den hemma och det ar fanken stort omojligt att hitta adaptrar till elnatet i landet man befinner sig i. At andra hallet funkar det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Eller så köper man en Adapter på elgiganten för 50kr. Men då bränner man ju ett inköp på NL 0.05/0.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Ja, det gor man. Sen glommer man den hemma och det ar fanken stort omojligt att hitta adaptrar till elnatet i landet man befinner sig i. At andra hallet funkar det fint. Därför har man en stående checklista över vad som alltid absolut måste med, gör det hela enklare! Pass Biljetter Kreditkort Snus Mobiltelefon Laptop Adapter (Anti-Wrinkle Cream) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Ja, det gor man. Sen glommer man den hemma och det ar fanken stort omojligt att hitta adaptrar till elnatet i landet man befinner sig i. At andra hallet funkar det fint. Mobiltelefon Fast glöm inte laddaren. Klassisk grej att glömma annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Därför har man en stående checklista över vad som alltid absolut måste med, gör det hela enklare! Checklista? Har jag aldrig hort talas om, vad ar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Ja, det gor man. Sen glommer man den hemma och det ar fanken stort omojligt att hitta adaptrar till elnatet i landet man befinner sig i. At andra hallet funkar det fint. Mobiltelefon Fast glöm inte laddaren. Klassisk grej att glömma annars. Hehe...du har jäkligt rätt där Ska omedelbart lägga till det på min handskrivna lista, som är lååång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Därför har man en stående checklista över vad som alltid absolut måste med, gör det hela enklare! Checklista? Har jag aldrig hort talas om, vad ar det? Du kanske aldrig har hört begreppet, men det är en sån du har när du sitter och lirar Holdem: 1: Fick jag två kort? Check 2a: Var minst ett av dom ett Ess? Check eller 2b: Var minst ett av korten ett klätt kort samtidigt som det andra korten har samma färg? Check eller 2c: Har jag ändå feeling för starthanden? Check 3: Ligger jag på en "Saw Flop" under 60% ? Check OK, ska jag vara med i potten! /schenker (fisken) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Skön checklista för Holdem... kanske ska använda mig av den. Lycka till i Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Denton Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Därför har man en stående checklista över vad som alltid absolut måste med, gör det hela enklare! Checklista? Har jag aldrig hort talas om, vad ar det? Du kanske aldrig har hört begreppet, men det är en sån du har när du sitter och lirar Holdem: 1: Fick jag två kort? Check 2a: Var minst ett av dom ett Ess? Check eller 2b: Var minst ett av korten ett klätt kort samtidigt som det andra korten har samma färg? Check eller 2c: Har jag ändå feeling för starthanden? Check 3: Ligger jag på en "Saw Flop" under 60% ? Check OK, ska jag vara med i potten! /schenker (fisken) Dagens skämt!!! Men då ska du väl inte checka hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Därför har man en stående checklista över vad som alltid absolut måste med, gör det hela enklare! Checklista? Har jag aldrig hort talas om, vad ar det? Du kanske aldrig har hört begreppet, men det är en sån du har när du sitter och lirar Holdem: 1: Fick jag två kort? Check 2a: Var minst ett av dom ett Ess? Check eller 2b: Var minst ett av korten ett klätt kort samtidigt som det andra korten har samma färg? Check eller 2c: Har jag ändå feeling för starthanden? Check 3: Ligger jag på en "Saw Flop" under 60% ? Check OK, ska jag vara med i potten! /schenker (fisken) Dagens skämt!!! Men då ska du väl inte checka hela tiden? LOL.. Check betyder typ "Kollar", alltså han kollar OM han har något av de han skriver. De betyder inte att han checkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts