Jackrabbit Slim Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Vet inte hur förtjust jag är i K2s synen. Visserligen är Batman en överaggressiv spelare, men jag foldar nog ändå där. Hmm hmm. I övrigt ser det bra ut tycker jag, några pushar som vek-tajt-jag förmodligen hade missat. Även ett bra bevis på hur stor del turen spelar in i en SnG-vinst.
emilio_15 Postad 22 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2006 Vet inte hur förtjust jag är i K2s synen. Visserligen är Batman en överaggressiv spelare, men jag foldar nog ändå där. Hmm hmm. I övrigt ser det bra ut tycker jag, några pushar som vek-tajt-jag förmodligen hade missat. Även ett bra bevis på hur stor del turen spelar in i en SnG-vinst. K2s handen tror jag är marginnellt EV+ att syna då han pushar med typ any2 där. Dom händerna jag funderar mest över är QTs, JTo och speciellt KJ på bubblan, där FI synade med Q10 .
Jackrabbit Slim Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Frågade min kompis SnGPT och du har rätt. Pushar han mer än 60% är det mer än marginellt +EV, dvs en bra syn. Mot "vanliga" 22-motståndare kastar jag nog, men Batman pushar med största sannolikhet any two här, så bra syn. Är vi överrens om att de flesta på denna nivå inte pushar any two i SB här? Måste iaf lära mig att ta såna här syner mot rätt spelare. (Och måste komma ihåg att inte pusha any two mot dig i framtiden, din synstation) De tre händer du tog upp var exakt de jag menade. Med tanke på hur tajt du spelade i övrigt tror jag både QTs och JTo är ok, fast förmodligen på gränsen. KJo tycker jag är bra eftersom FI limpade hela tiden och din hand borde vara precis tillräckligt stark, men hade nog hoppats att din FE var lite större. Var det här jag menade med turkommentaren också givetvis. Vinna två 60/40 mot en relativt stor stack på slutet hjälper för att ta hem vinsten
emilio_15 Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2006 Frågade min kompis SnGPT och du har rätt. Pushar han mer än 60% är det mer än marginellt +EV, dvs en bra syn. Mot "vanliga" 22-motståndare kastar jag nog, men Batman pushar med största sannolikhet any two här, så bra syn. Är vi överrens om att de flesta på denna nivå inte pushar any two i SB här? Måste iaf lära mig att ta såna här syner mot rätt spelare. (Och måste komma ihåg att inte pusha any two mot dig i framtiden, din synstation) De tre händer du tog upp var exakt de jag menade. Med tanke på hur tajt du spelade i övrigt tror jag både QTs och JTo är ok, fast förmodligen på gränsen. KJo tycker jag är bra eftersom FI limpade hela tiden och din hand borde vara precis tillräckligt stark, men hade nog hoppats att din FE var lite större. Var det här jag menade med turkommentaren också givetvis. Vinna två 60/40 mot en relativt stor stack på slutet hjälper för att ta hem vinsten Word..
emilio_15 Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2006 Mitt TM har lackat ur totalt så ja får ta resultaten imorrn. Semipluss iaf..
emilio_15 Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2006 This window may appear to hang during large imports - it is actually not hung so pleas just wait until its complete
emilio_15 Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Jag har inte uppdaterat pga av att allt med poker skiter sig. TM funkar inte ett skit. Blir sjukt utdragen i enorma potter på bubblan. Party laggar sönder när allting annat flyter perfekt så att jag förlorar typ $200.
emilio_15 Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Bajsparty. Om jag spelar 6bord+ laggar hela skiten ihop efter en stund. Och dom har muppat sig med Speed sng HH fliken. Så att jag inte kan rapportera mina resultat
emilio_15 Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Ska börja nöta på Eurobet ett tag så dagboken får en paus. När party fixat så att det inte hänger sig och att man kan importera speed SnG's till TM så kommer jag börja rapportera igen
emilio_15 Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag fattar inte hur man kan ha så mycke otur. KUKEN
emilio_15 Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 FYFAN VAD JAG ÄR KNÄCKT !! Det här är verkligen sjukare än sjukast. Varje gång jag lyckas dubbla upp på 50-100 lr 100-200 så åker jag på bubblan på 200-400 mot en SJUUUUUUUUUUUUK synmupp, om man pushar 12xBB med 88 så hittar dom synen med Q10off och DRAR UT VARENDA JÄVLA GÅNG. BLEH
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Ursäkta för dom senaste inläggen, det ska vara min DB å inte nånn badbeatwhineplats. Jag har nu vart på semester en vecka till och ska börja grinda igen. TourneyManager ska tydligen kunna importera vie Email nu. Men jag fattar inte vad jag ska skriva i dom olika rutorna på emailinställningar. Nånn som vet!!??
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Hittade på TM's hemsida hur man skulle göra med Email. Det hade inte vart lätt att komma på själv annars.
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Hittade på TM's hemsida hur man skulle göra med Email. Det hade inte vart lätt att komma på själv annars. Funkar inte Spelade 4st SnGs nu $12. Men K3 ska ju inte kunna stå mot T9s allin efter turn på brädan 33Tx i storpotten.
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 SnG-kvalarna till monstret är så sjukt riggat. BLEH Typ $120 på dom
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Kvalat in till $100k monster och Söndagsmiljonen nu, men det kostade en del . BR Party: $1505
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 SnG-kvalarna till monstret är så sjukt riggat. BLEH Typ $120 på dom antar du inte lirat 6$, eller?
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 SnG-kvalarna till monstret är så sjukt riggat. BLEH Typ $120 på dom antar du inte lirat 6$, eller? en $6, en $22 och resten $11
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Jag fattar inte vad jag gör för fel i regular SnGs, jag bubblar fan i 25% av dom Borde vara typ 8%
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Men fyfan jag blir så jävla lessen. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ingen Heads-up på en jävla massa SnGs och tokback IGEN !!! gedgdrgkyfugiui
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 25st spelade idag. 21% tredjeplatser 36% bubblingar 0% vinster
emilio_15 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Nu ska ajg spela speed's och skita att inte TM funkar för mig till det.
Juster Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Jag fattar inte vad jag gör för fel i regular SnGs, jag bubblar fan i 25% av dom Borde vara typ 8% Allvarligt? Är det "normalt" att enbart åka ut 8% av gångerna när man e på bubblan? Tror jag klarar mig vidare 80% av gångerna o e nöjd med det
Recommended Posts