BOGiS Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 På vilka siter kan man spela med valutorna pund eller euro ? Som det framgår i denna tråd så finns det en trolig risk att dollarn kommer att falla med hela 40 % och ligga kvar vid den nivån i cirka två år. Jag har hittat en dollar-site som jag gillar, kanske ska man stanna och bara ha ett mindre antal inköp på siten. Det känns dock värt att fundera på att sök ett nytt hem. Hur tänker ni ? Edit: Säg såhär, man har ett neteller konto i pund, tillkommer det då någon avgift om man överför pengar till och från en site som kör enbart med USD ? Att man kan torskar lite då man växlar tillbaka, på grund av en växelkursdifferens, är en självklarhet. Citera
pimpout Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Jag har mitt crypto-konto i sek. Riktigt smidigt. Där kan du också välja att spela med alla tre stora valutor. Citera
Gäst Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 B2B, Crypto, iPoker. Finns säkert fler nätverk, men jag kommer inte på några mer Citera
Macaronis Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Jag har mitt crypto-konto i sek. Riktigt smidigt. Där kan du också välja att spela med alla tre stora valutor. Vilka erbjuder kontot i sek på crypto? Citera
Mogge13 Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Jag har mitt crypto-konto i sek. Riktigt smidigt. Där kan du också välja att spela med alla tre stora valutor. Vilka erbjuder kontot i sek på crypto? ? Citera
XarsioN Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Jag har mitt crypto-konto i sek. Riktigt smidigt. Där kan du också välja att spela med alla tre stora valutor. jag har konto på Classic poker, och det tillhör väll Crypto ? När jag maila dom sa dom att man bara kunde ha kontot i Dollar iallafall Citera
Sandbaerg Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 På Betfair har jag mitt konto i SEK iaf. Citera
XarsioN Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 På Betfair har jag mitt konto i SEK iaf. Jag har konto där men kan bara ha det i Euro Hur fan får alla sina konton i Sek? sätter ni in pengar via en annan metod än vad jag gör eller vadå(jag använder neteller).. Citera
Komodo Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Precis. Det är ju det som är kruxet. Har man Svkr så kan man inte sätta in med neteller och det är ju där man har alla pengar. Citera
XarsioN Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 vet någon då på vilken pokersajt man kan: *Sätta in pengar via NETELLER * Och få valutan i SEK på sajten. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 vet någon då på vilken pokersajt man kan:*Sätta in pengar via NETELLER * Och få valutan i SEK på sajten. På betfred kan du ha ditt konto i sek och sätta in med neteller. Däremot måste du göra dina uttag med banktransfer då du inte kan ta ut till neteller om du har kontot i sek. Citera
XoteR Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 vet någon då på vilken pokersajt man kan:*Sätta in pengar via NETELLER * Och få valutan i SEK på sajten. Både expekt och parbet Citera
XarsioN Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 schyssta svar, drar väll o reggar konto direkt Citera
XarsioN Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Driver ni med mej??? Nu har jag skickat över massa cash till Parbet och det är USD !! vafan hur får jag skiten till SEK som alla lyckas med förutom jag. Citera
ulaf Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 På Tain (expekt och parbet bl a) så kan man ha pengar i kronor på sportbettingkontot och sen föra över snabbt och smidigt till dollar när man vill spela. Citera
Komodo Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Skitsmart. Enda haken är väl att man får betala växlingsavgifter? Citera
XarsioN Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Från parbet support: "Hei, Takk for din e-mail. Desverre går det bare med USD eller EURO. Om du skulle ha flere spørsmål eller trenger videre assistanse, ikke nøl med å ta kontakt med vår support. Ha en fortsatt fin dag! Kind Regards, Runar - Parbet.com Customer Support Norway " Ni får gärna ge mej rätt information om ni ska skriva i tråden.. Citera
Recommended Posts