Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

POKERSTARS GAME #5566488027: HOLD'EM NO LIMIT ($0.25/$0.50) - 2006/07/15 - 11:40:07 (ET)

Table 'Bianca III' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: Perumov ($37.45 in chips)

Seat 2: PandaSaurus ($59.90 in chips)

Seat 3: HERO ($56.50 in chips)

Seat 4: 4Ty&Tanya ($41.75 in chips)

Seat 5: krupnugz ($43.80 in chips)

Seat 6: DBL M ($55.80 in chips)

PandaSaurus: posts small blind $0.25

HERO: posts big blind $0.50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO [Qh 4h]

4Ty&Tanya: calls $0.50

krupnugz: folds

DBL M: folds

Perumov: folds

PandaSaurus: calls $0.25

HERO: checks

*** FLOP *** [2s Kh 3h]

PandaSaurus: bets $1

HERO: calls $1

4Ty&Tanya: folds

*** TURN *** [2s Kh 3h] [9h]

PandaSaurus: checks

HERO: bets $3

PandaSaurus: calls $3

*** RIVER *** [2s Kh 3h 9h] [Ks]

PandaSaurus: bets $55.40 and is all-in

HERO: ?

Tycker ni att man ska syna eller folda på rivern? Har tyvärr ingen särskilld read på Fi.

Postad

Svår situation. Personligen så skulle jag nog syna o sen gråta över att ha blivit utdragen ännu en gång :twisted:

Jag tkr det är ganska vanligt knep de där för introducera bluff alltså ställa på rivern med kåk om han är säker på att du har färg.

Postad

Lutar som sagt verkligen åt kåk. Men i alla hast tänker jag färg är ju fint. Så blir syn föjt av "doh" och ett inköp åt skogen. Brukar själv göra sådär när jag är i hans situation och har kåk och är säker på att Fi har färg. K9 hade han förresten.

Postad

Det tråkiga är ju att han sitter i SB och då kan han syna på vilken hand som helst. Helt omöjligt att sätta honom på en hand... Där jag spelar finns det folk spelar exakt lika dant om dom bara haft triss..

Postad

Klockrent att bluffa sådär mot någon som har svårt att släppa en hand. Du har knappt investerat något i potten, varför ta en chansning när du får extremt dåliga odds och har långt ifrån bästa handen.

Fi har nötkåken. Han vill att du ska syna honom med triss i kungar, sämre kåk eller färg. Det är en given fold. Du vill inte syna 50 euro för att kunna vinna 110 när du har en marginell hand!