freddo2001 Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Jag undrar om man som på Stars kan kvala sig in till t.ex. million guaranteen och sedan avregistrera sig och få pengarna eller använda de till att regga sig till andra turrar såsom SnG och liknande? eller det funkar itne på Party? Lagom svårt att få till en hyffsad rubrik. Någon som sitter på nån passande rubrik? Citera
Tonylonn Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Nä, tyvärr vet jag inte... Jag har också funderat på det, men inte vågat prova... Nån som vet? Citera
FreeAgentFrog Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Nej det går inte, men du kan avregistera o spela samma turnering en vecka senare Citera
Cyntax Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 "Dear Cyntax, Congratulations on winning a Sunday Million Guaranteed qualifier. You have been registered to the Sunday Million Guaranteed tournament to be held on September 03rd 2006 16:30 EST. Please keep in mind that there will be no refunds for single entries. Do you know you can go on winning multiple entries to the Sunday Million Guaranteed tournament? That's right but you must play your first Sunday Million Guaranteed entry first and any additional entries will be refunded to your PartyAccount.com account. Thank you for your support and please feel free to contact our Customer Care Department if you have any questions or concerns. Sincerely, Party Team" --- Jag fattar det som att om man iaf. vinner flera satelliter till samma turnering så måste man spela den, men får $ för de andra? Citera
gdaily Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Jap provade att avregga mig i söndags (förvisso via skinet EmpirePoker) och det gick utmärkt, men man fick inga pengar utan en "frerolltoken" att användas någon annan gång i miljonen... Citera
Recommended Posts