bzkt Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Hehe, Kalmar... De stod och raggade studenter på Hultsfred i fjol, det var lite kul. Verkar som de tar in vilken lirare som helst där. Men vad vet jag? KFF är säkert trevliga att se på... EDIT: Jag ska alltså INTE gå där, om någon nu fick för sig det. Tack för ett otroliga bra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Hehe, Kalmar... De stod och raggade studenter på Hultsfred i fjol, det var lite kul. Verkar som de tar in vilken lirare som helst där. Men vad vet jag? KFF är säkert trevliga att se på... EDIT: Jag ska alltså INTE gå där, om någon nu fick för sig det. Tack för ett otroliga bra inlägg. Du kommer att trivas fantastiskt bra i Kalmar. Det är en på alla sätt och vis mycket trevlig småstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teichmann Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Tack för ett otroliga bra inlägg. Den bjuder jag på, det är lill-lördag. Tack själv för ditt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Sommelierprogrammet (80p) på Restauranghögskolan i Grythyttan. Bra att de som har hand om studentlägenheter har semester samt att jag åker på min semester nästa vecka för att komma hem dagen innan skolan börjar. Ska bli kul att vara hemlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjorne1491910376 Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Själv kommer jag läsa Aktie och värdepapperskunskap 1-5p Aktie och värdepapperskunskap 6-10p Lycka till alla! Samma här! Känns lite segt dock att åka ner till Kalmar bara för uppropet/introduktionen. Någon som vet om introduktionen är nödvändig, eller klarar man sig utan den? Skolan rekomenderar att man är närvarande. Men vad missar man egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarfiGhtr Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Samma här! Känns lite segt dock att åka ner till Kalmar bara för uppropet/introduktionen. Någon som vet om introduktionen är nödvändig, eller klarar man sig utan den? Skolan rekomenderar att man är närvarande. Men vad missar man egentligen? Trevligt! Själv lär jag inte ha tid/ork att ta mig ner på introduktionen. Då den inte är obligatorisk tror jag heller inte att man kan gå miste om så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts