Gå till innehåll

Antagning till högskolor HT2006


bzkt

Recommended Posts

Hehe, Kalmar... De stod och raggade studenter på Hultsfred i fjol, det var lite kul. Verkar som de tar in vilken lirare som helst där. Men vad vet jag? KFF är säkert trevliga att se på...

 

EDIT: Jag ska alltså INTE gå där, om någon nu fick för sig det.

Tack för ett otroliga bra inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, Kalmar... De stod och raggade studenter på Hultsfred i fjol, det var lite kul. Verkar som de tar in vilken lirare som helst där. Men vad vet jag? KFF är säkert trevliga att se på...

 

EDIT: Jag ska alltså INTE gå där, om någon nu fick för sig det.

Tack för ett otroliga bra inlägg.

 

Du kommer att trivas fantastiskt bra i Kalmar. Det är en på alla sätt och vis mycket trevlig småstad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sommelierprogrammet (80p) på Restauranghögskolan i Grythyttan.

 

Bra att de som har hand om studentlägenheter har semester samt att jag åker på min semester nästa vecka för att komma hem dagen innan skolan börjar. Ska bli kul att vara hemlös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv kommer jag läsa

 

Aktie och värdepapperskunskap 1-5p

Aktie och värdepapperskunskap 6-10p

 

Lycka till alla!

 

Samma här!

 

Känns lite segt dock att åka ner till Kalmar bara för uppropet/introduktionen. Någon som vet om introduktionen är nödvändig, eller klarar man sig utan den? Skolan rekomenderar att man är närvarande. Men vad missar man egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här!

 

Känns lite segt dock att åka ner till Kalmar bara för uppropet/introduktionen. Någon som vet om introduktionen är nödvändig, eller klarar man sig utan den? Skolan rekomenderar att man är närvarande. Men vad missar man egentligen?

 

Trevligt!

Själv lär jag inte ha tid/ork att ta mig ner på introduktionen. Då den inte är obligatorisk tror jag heller inte att man kan gå miste om så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...