Gå till innehåll

EverestPoker.com - Bonus upp till $150


QoS

Recommended Posts

I samband med att vi kickar igång en ny sign up bonus med EverestPoker (läs mer), så har dom även fixat så att befintliga kunder som gått via POKERFORUM.nu eller Poker.se även får en fin-fin bonus. :D

 

Bonusen gäller för alla spelare som registrerar sig på Everest Poker via POKERFORUM.nu och Poker.se. Dessutom gäller bonusen för spelare som vid ett tidigare tillfälle har registrerat ett spelarkonto på Everest Poker via POKERFORUM.nu eller Poker.se.

 

Välj ett av de tre nedanstående alternativen. Du har fram till den 28 oktober på dig att tjäna in det antalSummit Points som krävs för att få din bonus utbetald.

 

• Koden SweCash50 som ger $50 vid 600 Summit Points.

• Koden SweCash100 som ger $100 vid 1100 Summit Points.

• Koden SweCash150 som ger $150 vid 1500 Summit Points.

 

Så här går du tillväga för att få din bonus hos EverestPoker:

1. Logga in på ditt spelarkonto på Everest Poker

2. Klicka på "Bonus" nere till vänster i lobbyn

3. Ange din bonuskod och klicka på "Lägg till"

 

Erbjudandet gäller fram till den 14 oktober.

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker ändå att bonusarna fungerar oavsett nivå med tanke på att pointsen inte delas ut i heltal utan du får poäng på allt inget krav på hur stor raken måste vara innan du får poäng.

Jag tycker inte som du. För den goa bonusen på $150 för 1500 points tänker jag att..

Snittrake på $0.25 per hand = 40x = Suger som Heather Brooke, riktigt ordentligt

Snittrake på $0.50 per hand = 20x = Suger som en kraftig industridammsugare

Snittrake på $1.00 per hand = 10x = "She's gone from suck to blow!" (Spaceballs, 1987)

 

Skulle väl tippa på att NL25 & NL50 hamnar rätt risigt till (rätt fett låg snittrake), Everest nu inte är "schyssta" och tar brutalt hög rake, då går det ju snabbare. :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

När jag räknar på denna bonusen får jag fram att den är ganska bra för cashgame NL25 / NL50

T ex: På BW ser man att den betalar $2.23 per bordstimme på NL50 fullring med villkoren 14.28 Summit points per bonusdollar. Villkoren i denna PF-bonusen är 10 Summit points för varje bonusdollar. Alltså skulle PF-bonusen på denna nivå då ge $3.18 per bordstimme.

Det är riktigt hyfsat.

Den ligger högst på min todolista nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går denna bonus att kombinera med deras generella Välkomstbonus på $100 ??

 

Hur är Everest?

 

När jag signade upp igår och knackade in PF:s bonuskod så märker jag att den generella välkomstbonusen på $100 och PF:S bonus är stackade.

Alltså jag har båda.

Dock hamnade den generella först i kön vilket känns sådär, för den har ju sämre villkor. Förvånad att man får båda. Och kass att den generella hamnade först.

Nån mer som detta hänt för?

 

TYcker för övrigt klienten suger. Går inte att köa på ett enkilt bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

al_bandy, händer mig med! Min fråga: Om jag har spelat in 100$ bonusen kan jag då spela in 50$ bonusen också? Så de blir totalt 150$ eller är de så att man bara får en chans och får hålla sig till den bonusen man la till först?

 

Som jag förstår så har man båda bonusarna.

Först välkomst på $100, sen i kön står PF:s bonus på $150, alltså tot $250.

Båda aktiverades iom min första insättning så det verkar inte som en andra insättning behövs för att ta båda.

1428 Summit points för $100 Välkomst

1500 Summit points för $150 PF bonus

==============

2928 SP för $250

 

För mig ger det totalt $2.71 per bordstimme på NL50 fullbordsgrind och clearas på 92 bordstimmar (23 vid 4-tabling).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Även turneringsspelare vinner! Du tjänar 8 Summit Points för varje 1$ som du betalar i inköpsavgifter, både för enbords- och flerbordsturneringar, och det finns ingen övre gräns för hur många Summit Points som du kan tjäna per turnering."

 

 

Verkar ju vara för bra för att vara sant? en 10$ sng är alltså 80 summit points? Eller är inköpsavgiften raken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många bord kan man spela samtidigt?

 

Rätta mig gärna om jag har fel! Är det samma villkor på sign-up bonusen som det är på reloaden?

 

 

al_bandy, det tar alltså bara 23 timmar att cleara 250$-bonusen vid NL50 om man spelar 4 bord samtidigt :o Det är väl skitbra!

 

 

Tack på förhand!

 

många edits..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...