Gå till innehåll

Bredbandsbolagets mail?


DaPine87

Recommended Posts

Troligtvis, då bbb är mycket mindre på marknaden, vilket ger färre försök att knäcka. Dessutom så (hoppas jag) laddar du ner mailen till din dator vilket gör att informationen som man kan komma över vid eventuellt lyckat försök att knäcka ditt konto är väldigt liten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis, då bbb är mycket mindre på marknaden, vilket ger färre försök att knäcka. Dessutom så (hoppas jag) laddar du ner mailen till din dator vilket gör att informationen som man kan komma över vid eventuellt lyckat försök att knäcka ditt konto är väldigt liten.

 

Laddar ner mailen till datorn? :? Har jag aldrig gjort :( Hur gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genom att använda en lokal email klient som t.ex. outlook express eller mozilla thunderbird. I dessa finns alternativet att ladda ner mailen lokalt (och ta bort ifrån servern).

 

jaha, är det verkligen bra? Jag har ju hört att man inte ska använda outlook? :? Isåfall, vilken är bäst av uotlook och mozilla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv använder jag mozilla, enda nackdelen är att det tar lång tid att starta upp. Outlook har haft ett väldigt dåligt ryckte och hade stora brister tidigare. Har inte använt på flera år så kan inte yttra mig om hur det fungerar numera.

 

kan man ha tex tre olika gmailkonton kopplade till thunderbird och få alla mail i samma inbox i programmet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...