JOAM1978 Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Vad jag vet så finns det (som i alla små som stora hålor i Sverige) ett stort intresse för poker även i Kringelstan och det jag är ute efter är att på forumet höra mig för om det finns något seriöst intresse för att starta en pokerblubb/pokersällskap i Södertälje. Jag känner att jag inte på egen hand har tid att starta upp en klubb och samtidigt driva den som arrangör. Därför vill jag gärna få svar från folk som är intresserade av att antingen vara med och arrangera olika evenemang eller som är intresserade av ett medlemsskap i en eventuell klubb. Hör av er med synpunkter, idéer och kommentarer. Adios Citera
JOAM1978 Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Jag kan väl också nämna att vi är ett gäng på mellan 10-20 personer som lirar regelbundet och jag tror att de flesta av dem är intresserade av mer seriöst organiserat spelande men tyvärr så är det ingen av dem som har tid att hjälpa mig ordna till en klubb. Genom min postning här på forumet vill jag ju också höra lite hur intresset ser ut i Tälje för en pokerklubb. Citera
Hårdrock Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Tjänare JOAM! Som sagt tidigare är jag själv fett intresserad och jag hoppas vi kan väcka några döda själar till liv ... söder om Stockholm är det ju jäkligt skralt alltså! Den enda klubb jag alls känner till är Haninge och de svarar inte på tilltal... Citera
Dr_Mandell Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Tjenare JOAM! Jag är på om det skulle visa sig att ett stort intresse finns. Dock måste jag varna dig för jag är jäkligt grym på bluffa. Citera
Dr_Mandell Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Jag känner ett par pokerhajar som är sugna, jag o 2 till...hur kontaktar man dig då JOAM Citera
cAshville Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Vi är väll 5st som förmodligen skulle bli medlemmar direkt. Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Okey, känns som om det inte vore några problem att få ihop folk. Vem tar på sig ansvaret för ordna upp nåt då? Citera
Ursula Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Har ett gäng på 5 pers. som är med direkt! Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Men Ursula, kan inte du ordna till nåt då? Citera
Spielmann Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Är med direkt. Kan garantera ytterligare minst en person, eventuellt två. Låter kanon, låt liret börja! Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Är det nån som har en bra lokal i tälje som vi kan lira i då?? Citera
Lucky_girl Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Härligt att det är så många här i stan som lirar poker! Var har ni gömt er? Hoppas nu bara att det finns ett par stycken som har lust och tid att starta upp något också.. Vill spela nu! Citera
JOAM1978 Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det verkar som om det i alla fall finns ett intresse för en pokerklubb. Ett av problemen är lokalfrågan så är det någon som har ett tips om var en billig lokal gå att hitta så hör av er. Jag ska dock på egen hand försöka hitta något som passar.... Jag ska under veckan ordna till en lite mer utförlig presentation över själva idén, som jag givetvis postar här i denna tråden, så kan väl alla ni som änmält intresse skicka den vidare (via mejl) till era vänner...... Efter det får jag nog en bättre bild över hur många som vill bli medlemmar och därefter kan man ju börja fundera på hur vi får ihop allt.... Jag hör av mig, JOAM Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 JAg har hört mig runt och har en massa folk intresserade. Sugna redan till helgen men är det för tidigt? Citera
Matte_Maiden Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Om även folk från Järna är tillåtna kan ni nog räkna med ett gäng till! =) Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 klart folk från järna ska va med. eller? (Inte Nyjkvarn) Citera
Brimer Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 om man har bott i södertälje fast flyttat därifrån en liten bit får man vara med då? Citera
majorj Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Om även folk från Järna är tillåtna kan ni nog räkna med ett gäng till! =) Antroposof-poker? Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Om även folk från Järna är tillåtna kan ni nog räkna med ett gäng till! =) Antroposof-poker? haha..du har rätt... Citera
ziddax Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Akta er för folk ifrån Järna.. Klonkpoker... Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Texas Holdem Limit som gäller eller? Citera
JOAM1978 Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Givetvis är alla som kan tänka sig att ta sig till S-tälje välkomna (ang Järna/ Nykvarn diskussionen). Som jag skrev tidigare ska jag fundera ihop en presentation av vad jag har tänkt och kanske posta den i helgen, sen ¨får vi försöka räkna ihop hur många vi kan bli....... Citera
JOAM1978 Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 I första hand är det givetvis No Limit Holdem som gäller....... det är i alla fall min tanke.... Citera
Dr_Mandell Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Men det kommer var en Poker klubb med både Omaha etc, dvs inte bara No limit holdem? Citera
Recommended Posts