bossbaver Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,853076,00.html idé torka på vad han ska skriva om månne? Citera
Champion Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Kvaliten har rasat den senaste tiden. Var mycket bättre förra året när han började skriva på Aftonbladet. Det råder nog ganska stor torka för honom nu. Citera
gdaily Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Jag tycker Aftonbladets sidor försämrats något otroligt den senaste tiden, nu skriver dom bara om pokermiljonen och tar in Starsmaterial. I en sådan omgivning förstår jag att Ken tappar glöden. Citera
Sagge Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Jag tycker Aftonbladets sidor försämrats något otroligt den senaste tiden, nu skriver dom bara om pokermiljonen och tar in Starsmaterial. I en sådan omgivning förstår jag att Ken tappar glöden. Håller med om kollapsen av Aftonbladets "pokersatsning". Dock är det ju tragiskt om Ken tappar glöden pga det. Det tragiska ligger i att det är en tragisk inställning. Att sjunka till sin omgivnings låga nivå är inte ett bra framgångsrecept. Dett gäller krönikörer såväl som pokerspelare. Att vara bästa på Aftonbladets pokersida torde vara lättare om resten är dåligt. Att vara den bästa pokerspelaren torde vara lättare om man sätter sig vid ett bord med enbart dåliga spelare. Det är ett bra sätt att nå framgång på vid många olika situationer i livet. DET, skulle Ken kunna skriva en krönika om (om han nu inte har gjort det redan). En annan krönika som många skulle vilja läsa är nog en där han ger sin syn på den smutskastning alt avslöjandet av fusk, som han utsatts för nyligen... Citera
Cyntax Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Då måste man nästan prisa Expressen som har en betydligt bättre pokersida just nu. Eller vad tycker ni? Citera
gdaily Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Då måste man nästan prisa Expressen som har en betydligt bättre pokersida just nu. Eller vad tycker ni? Expressen har skärpt sig fantastiskt mycket och är nu hästlängder före Aftonbladet. Citera
Recommended Posts