Marcus016 Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 får upp felmeddelandet "The Poker client can not be started, Unable to connect to the server, please try again later" får ni också upp det eller är det bara mig som det inte funkar för? Citera
lfx Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Japp, hela nätverket är nere. Active Players Online: 0 Citera
MatteMannen Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Man kan ju alltid hoppas att detta avbrott har med lösningen av bord som stängs att göra Citera
LIF Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 är inte löst iaf, började spela nu, tog fem minuter sen försvann första bordet....... Citera
LIF Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Unfortunately there will be no more tournaments today and we are not yet sure of when the tournaments will be back up again. We apologize for any inconvenience this is causing you and hope everything will run normally again within the next few days. Stabilt! Citera
mickol Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Riktigt dålig tajming med alla dessa problem precis när Unibet ska välja om de ska byta nätverk eller inte, och i princip avgöra hela 24hs framtid. Citera
Cyntax Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Unibets pokerplatt-form kraschade Men det roligaste var detta: "Redan i helgen började problemen när kvalet till Pokermiljonen pågick. 179 spelare deltog, varav de två främsta skulle ha fått en plats till nästa säsong. När fem personer slagits ut kraschade Unibets plattform. Den ingår i 2B2-nätverket. På torsdag görs ett nytt försök." När bytte Unibet till 2B2? Citera
LIF Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 "Men det är bara under turneringar vi haft teknikproblem, aldrig i cash games, säger Christian Bönnelyche." Största lögnen jag läst på länge. Citera
Fyrkantig boll Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Jag fick höra att det var första gången något sådant här inträffar på B2B... Jo tjena va... Citera
Cyntax Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Jag fick höra att det var första gången något sådant här inträffar på B2B... Jo tjena va... Jo, gäller att ligga lågt så man inte skrämmer aktieägarna och potentiella aktieköpare. *ssshhh* Citera
Recommended Posts