Dustinz Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Du är fan proffs erkan. Det där kortet funkade inte, eller, det funkade men det fanns naturligtvis inga nätverk. Gick in o snackade med grannen och frågade om dealen, han sa "Ahaa lämnade han inte kvar sladden?" Jag frågade vilken sladd han snackade om och han tyckte jag skulle köpa en 50meters TP som ska gå ut genom fönstret, upp över taken, in genom väggen, ner i källaren och in i hans linuxserver som står där o beefar ut Inet till alla i huset. Äg. Så jag ska lämna tillbaks det där kortet o få en sladd istället tänkte jag. Hoppas det går att lösa tills ikväll, utan internet blir jag galen. Tvsnubben svarar inte i telefon ehller, han trycker upptaget varje gång jag ringer (han har nog sålt den redan). Segt. Gick resan bra? Mår hunden bra? etc etc. P o k Kalle Hehe, mjo man kan ju inte förlita sig på att det ska finnas oansvariga jävlar som delar ut gratis internet. jo, gå o byt sladden mot en TP, blir nog fint Snart kan du nog börja grinda skarru se.. Citera
lost Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 säger bara nobular ja kommer iaf inte sova så länge han reloadar edit, noooooooo han drog nu!!! Citera
Dustinz Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2006 säger bara nobular ja kommer iaf inte sova så länge han reloadar edit, noooooooo han drog nu!!! Haha, jo han var en trevlig kille, synd bara att pengarna tog slut Citera
-_- Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 jag åär meed trevlig och mina pengar är fan inte skut,, var ska vci spela?"? Haahuhhhhh>!!! Citera
DaPine87 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 jag åär meed trevlig och mina pengar är fan inte skut,, var ska vci spela?"? Haahuhhhhh>!!! lirar du med dustinz när du är full är du gul snart Citera
-_- Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 jag åär meed trevlig och mina pengar är fan inte skut,, var ska vci spela?"? Haahuhhhhh>!!! lirar du med dustinz när du är full är du gul snart VADÅ MED? MOT ÄRE VÄL SOM GÄLLER?!1 Citera
Myt4z Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Vi sitter på samma bord nu på prima, tänkte bara säga hej, då du vägrar svara i chatten //Myt4z Citera
DaPine87 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 jag åär meed trevlig och mina pengar är fan inte skut,, var ska vci spela?"? Haahuhhhhh>!!! lirar du med dustinz när du är full är du gul snart VADÅ MED? MOT ÄRE VÄL SOM GÄLLER?!1 du fatta nog vad jag menade Citera
-_- Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 aha diu litar inte på mig?" okejokej jag kan ta det.. men hoppar jag fårn en bor är de dustainz fewl.. Citera
Dustinz Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Vi sitter på samma bord nu på prima, tänkte bara säga hej, då du vägrar svara i chatten //Myt4z Jag såg det, kör dock miniview utan chat, sorry om jag var otrevlig och inte svarade Citera
Dustinz Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2006 aha diu litar inte på mig?" okejokej jag kan ta det.. men hoppar jag fårn en bor är de dustainz fewl.. Citera
Dustinz Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 YACK! analnatt, höll mig runt +/- 0 hela kvällen/natten. Raked hands/D: 1150 Raked hands/2V: 4500/14000 Vinst idag: $25 14dagarsvinst: $975 Månadsvinst: $1755 Citera
ribberfors Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 säger bara nobular ja kommer iaf inte sova så länge han reloadar edit, noooooooo han drog nu!!! Haha, jo han var en trevlig kille, synd bara att pengarna tog slut Lol, vad var det för fel på killen? Blev först LITE knäckt när jag calla hans 99, all in $170, på brädan A34, jag set med 333...river 9. Men det kändes bättre efter 20min då han hade betalat tillbaka med råge, han reraisa hela vägen ner till river varannan hand med lägsta par liksom, man tackar Citera
Thorn- Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^ Citera
ea_0707 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Är detta nån sorts träffpunkt för Prima NL100 grinders eller? Citera
Dustinz Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 .. Jo men du fick ju tebax allt som sagt. Det såg ganska sjukt ut när alla satt med minst 2 inköp på bordet sedan, kunde blivit lite halvroliga potter.. Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^ Japp, kul är det, ses vid borden! Citera
DaPine87 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Är detta nån sorts träffpunkt för Primas kommande NL1000 grinders eller? jappa Citera
Thorn- Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Är detta nån sorts träffpunkt för Prima NL100 grinders eller? hahah, jag tror fan det Fan man vill ju lira lite nu men är verkligen inte på topp mentalt blev lite för många öl igår asså... Citera
Dustinz Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Kan inte vinna idag verkar det som, prima låter mig floppa 2par och färger hela tiden, inget får stå... Back 300 bara förvisso, inte så överdrivet farligt, får hoppas att det löser sig under kvällen/natten bara. Citera
DaPine87 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Fan man vill ju lira lite nu men är verkligen inte på topp mentalt blev lite för många öl igår asså... Det löses enklast genom att knäcka mer bärs Citera
Dustinz Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Nu börjar rätt folk komma till borden, otrolig skillnad från tidigare idag till fylleslaskarna nu. +100 atm. Citera
Thorn- Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Fan man vill ju lira lite nu men är verkligen inte på topp mentalt blev lite för många öl igår asså... Det löses enklast genom att knäcka mer bärs Haha jo eller hur, man e ju lagom sugen Aja nu mår man finfint, huvudvärken är borta osv så nu blire väl till att grinda CG en timma och sen lira $15k GTD på prima! Citera
DaPine87 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 hej erik hopppa du ha rdet bra om du grindar när allla fidskar är inn,e grajnadede lite 3/&6 förut på UB, gick inte så bra:D Citera
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Jag råkade somna när jag väl kom igång igår, så det blev inte så mkt spel som jag tänkt tyvärr. Får se hur mkt spel det blir idag, funderar på o ta det lungt o sen pressa imorrn istället. Jag har ju ett par grönda dagar i rad nu, frågan är om de 2 senaste räknas Inga monsterpluss direkt. Raked hands/D: 900 Raked hands/2V: 5400/14000 Vinst idag: $30 14dagarsvinst: $1005 Månadsvinst: $1785 Citera
Recommended Posts