Gå till innehåll

Dustinz dagbok. NL200 Prima.


Dustinz

Recommended Posts

Du är fan proffs erkan. Det där kortet funkade inte, eller, det funkade men det fanns naturligtvis inga nätverk. Gick in o snackade med grannen och frågade om dealen, han sa "Ahaa lämnade han inte kvar sladden?" Jag frågade vilken sladd han snackade om och han tyckte jag skulle köpa en 50meters TP som ska gå ut genom fönstret, upp över taken, in genom väggen, ner i källaren och in i hans linuxserver som står där o beefar ut Inet till alla i huset. Äg. Så jag ska lämna tillbaks det där kortet o få en sladd istället tänkte jag. Hoppas det går att lösa tills ikväll, utan internet blir jag galen. Tvsnubben svarar inte i telefon ehller, han trycker upptaget varje gång jag ringer (han har nog sålt den redan). Segt. Gick resan bra? Mår hunden bra? etc etc.

P o k

Kalle

 

Hehe, mjo man kan ju inte förlita sig på att det ska finnas oansvariga jävlar som delar ut gratis internet. :P

 

jo, gå o byt sladden mot en TP, blir nog fint :D

 

Snart kan du nog börja grinda skarru se.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

säger bara nobular :D

 

ja kommer iaf inte sova så länge han reloadar 8-)

 

edit, noooooooo han drog nu!!! :cry:

 

Haha, jo han var en trevlig kille, synd bara att pengarna tog slut :P

 

Lol, vad var det för fel på killen? Blev först LITE knäckt när jag calla hans 99, all in $170, på brädan A34, jag set med 333...river 9.

 

Men det kändes bättre efter 20min då han hade betalat tillbaka med råge, han reraisa hela vägen ner till river varannan hand med lägsta par liksom, man tackar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..

Jo men du fick ju tebax allt som sagt. Det såg ganska sjukt ut när alla satt med minst 2 inköp på bordet sedan, kunde blivit lite halvroliga potter.. ;)

 

Kul att du har flyttat upp till NL100 Dustinz :) Fan ribberfors kan inte du lära mig att spela? Du verkar ju alltid sitta med 2-3 inköp på alla bord du lirar :S Sjukt imo, brukar dra när du kommer till mina bord ^^

 

Japp, kul är det, ses vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fan man vill ju lira lite nu men är verkligen inte på topp mentalt :/ blev lite för många öl igår asså...

 

Det löses enklast genom att knäcka mer bärs ;):D

 

Haha jo eller hur, man e ju lagom sugen :P Aja nu mår man finfint, huvudvärken är borta osv så nu blire väl till att grinda CG en timma och sen lira $15k GTD på prima!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade somna när jag väl kom igång igår, så det blev inte så mkt spel som jag tänkt tyvärr. Får se hur mkt spel det blir idag, funderar på o ta det lungt o sen pressa imorrn istället. Jag har ju ett par grönda dagar i rad nu, frågan är om de 2 senaste räknas :P Inga monsterpluss direkt.

 

 

Raked hands/D: 900

Raked hands/2V: 5400/14000

Vinst idag: $30

14dagarsvinst: $1005

Månadsvinst: $1785

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...