Gå till innehåll

Crazy Vegas Poker?


avalancher

Recommended Posts

Ursäkta om det är fel tråd på fel ställe, men sätter jag den på sajt-tråden dröjer det väl veckor innan någon hittar den...

 

Har någon erfarenhet från Crazy Vegas Poker? Har börjat spela där med deras gratis $5 (fick massa gratis tips här, men de flesta visade sig inte funka i verkligheten, låter jättebra med $50 gratis, men till för vara amerikanarna). Så jag tog den här. Men så läste jag en en recension av sajten på Poker Source Online, och den är totalsågad. Usel support, får vänta i evigheter på utbetalning osv. Stämmer detta? Kanske det är en gammal recension? Skrev ett email i ett ärende och fick snabbt svar, men vill ju inte kasta bort min tid (som är dyr, har inget bredband, har säkert blåst en hundring på telefonen redan). Är bortskämd med Bet365, där support är utmärkt och både in o utbetlningar går fantastiskt fort.Har läst på forumet här också att en del har problem med sajten.

 

Erfarenheter? Jag har Neteller. Måste man sätta in något innan man tar ur förresten?

 

 

Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...