iremmats Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Alla byxor är typ low waist på mig... Citera
baller Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 eh, det finns low waist modeller till män också... förutom i gubb-affärer där finns det bara över-naveln-med-skärpet-modeller Citera
Myssion Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 man's purse, low waist... Är du säker på att det var din flickvän du hämtade på flyget och inte din pojkvän? Citera
OzzzaJa Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Helt sjukt, du måste ha haxxat videopoker-apparaterna? Citera
winRnow Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 sluta tracka ner på hans kläder, och hejja fram honom på wsop istället. vi behöver hans vinster för att kunna ha råd senare med de dyra festerna , och ett platinumkort på taxiköerna Hejja Mats!!! Vi cs kanske lite senare för 19.00 1k tour. Citera
DonkeyKlonk Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 När får man se en bild på din kära flickvän då? Citera
fl0w Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Regel nummer ett för videopoker, Mats: Spela ALLTID 5 coins, annars gråååter du om du träffar en royal med mindre insats än så, och därmed får sämre odds på din royal. Viktigt, det här. Citera
jaha Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2006 fan va sur hand mot men the master. i KK-handen med T97 på floppen. om du hade blivit reraisad eller ställd på den floppen, vad hade du gjort då? Citera
derra Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Hur menar du när du skriver att du alltid blir bad beatad och inte kunde vara mer favorit när du fått in pengarna? I en hand har du 65 och ligger under hela vägen, i A9h handen ligger du under med ditt färgdrag när pengarna åker in och med 67 ligger du under när pengarna åker in mot KQ. Undrar bara hur du resonerar när du kallar detta bad beats? Citera
MajkTheBike Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 derra! Du måste räkna in Mats klonkfaktor som är runt PI, d.v.s. 3.14 Citera
Bluwajt Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 derra! Du måste räkna in Mats klonkfaktor som är runt PI, d.v.s. 3.14 Word! Citera
iremmats Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Hur menar du när du skriver att du alltid blir bad beatad och inte kunde vara mer favorit när du fått in pengarna? I en hand har du 65 och ligger under hela vägen, i A9h handen ligger du under med ditt färgdrag när pengarna åker in och med 67 ligger du under när pengarna åker in mot KQ. Undrar bara hur du resonerar när du kallar detta bad beats? Jag skrev att jag inte kan få in hela min stack som större favorit än jag gjorde igår. Dvs A2 vs K2. Större överläge än AA vs KK ju. Samma sak på A3K6-brädan när jag har A3 och han AT. Jag har inte heller kallat varken A9h, 65s eller 67-handen för bad beats. De var de inte. A9h tar jag en berättigad chansning. Det är inte direkt så att KK leder stort. 65s. Jag har nästnöten. Lite surt att han ska träffa 4-outaren för bra betalt på rivern. Citera
iremmats Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 fan va sur hand mot men the master. i KK-handen med T97 på floppen. om du hade blivit reraisad eller ställd på den floppen, vad hade du gjort då? Utan färgdrag fold såklart. Med färgdrag all-in. Citera
Roger Ahl Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Du får nog chansen att spela fler WSOP ska du se. Citera
Vigge Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Vad är det för sponsoravtal det talas om? Citera
iremmats Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Vad är det för sponsoravtal det talas om? Hemligt. Citera
rilleg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vad är det för sponsoravtal det talas om? Hemligt. inget extraordniärt egentligen, i korta ord : spearmint + che + stake = mats - rulle Citera
iremmats Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Vad är det för sponsoravtal det talas om? Hemligt. inget extraordniärt egentligen, i korta ord : spearmint + che + stake = mats - rulle Citera
iremmats Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Vad är det för sponsoravtal det talas om? Hemligt. inget extraordniärt egentligen, i korta ord : spearmint + che + stake = mats - rulle Citera
price Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Trevliga bilder ! Keep it up. GL med satelliten. Citera
price Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Trevliga bilder ! Keep it up. GL med satelliten. Citera
two_aces Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Står man på själva Hoover-dammen och tittar neråt känns den väldigt stor. Blir nog lite konstiga perspektiv från hellin. Citera
two_aces Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Står man på själva Hoover-dammen och tittar neråt känns den väldigt stor. Blir nog lite konstiga perspektiv från hellin. Citera
Egil Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Vad kostar helikopterturen över grand canyon ? Jag ska till vegas i november och funderar på att göra den utflykten beroende på priset ;D Citera
Recommended Posts