Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kommer till Vegas på Lördag, får komma och hälsa på alla tomtar, inklusive Bearass. Såg på bilderna att ni har med er "Nebraska-Nate" också, verkar va skönt gäng ni fått ihop, ska bli kul att komma dit! Donken shannon har mig på msn om han bara kommer in nån gång i livet.

• Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

5k event om 2.5 timmar nu. Ska bli grymt skoj. Jag ligger en del back på resan. Svingsen på $530 är inte att leka med... men jag har ju budgeterat med minsta $2M i main så plus på resan lär man väl hamna till slut...

Postad
Verkar ju vara ett roligt gäng... Speciellt han john, verkar vara en kul kille o leva ett roligt liv....

Ni kanske borde besöka spearmint och bli män?

lira poker 6timmar om dagen, resten till nöjen? rätt okej liv.

"resten till nöjen", du menar hans porrsession på 2 timmar?

Postad

"After this Im getting really cold cards and blind down to 8k. Find aces on CO when a new guy sits down into the BB. I raise, he pushes, I call. He shows A4o and pulls a flush on me.

Im down to 4k."

Va? Nån som har mer klonk än dig?!

Postad

lol alltså... trodde du lärt dig av att umgås me mig.. vegas är enbart till för att göra dumma saker, göra sånt du förmodligen ångrar men önskar att du fick göra igen. Kom igen nu, jobba in lite fester elelr ngt .. orka spela poker... tönt

Postad
lol alltså... trodde du lärt dig av att umgås me mig.. vegas är enbart till för att göra dumma saker, göra sånt du förmodligen ångrar men önskar att du fick göra igen. Kom igen nu, jobba in lite fester elelr ngt .. orka spela poker... tönt

Festerna anländer med undetecknad. Har utarbetat ett schema för maximal fylla och dumheter men ändå superb klonk! Måndag blir första ordentliga! ;)

Postad

Synd att det inte går att tjäna pengar på warcraft eller nåt... Så man kanske hade sluppit alla urtråkiga chalmerister vid pokerborden...

I den här bloggen har det stått ungefär noll saker som en normal människa tycker är roligt....

Ut o köp fnask

Postad

Joho det går visst det, är inte så insatt men hörde om nåt stort wc3event för ett tag sedan i Japan (typ, Asien iaf).. vet inte riktigt hur mycket vinnaren fick men nog var det en hel del allt :)

Om nån nörd läser detta: Grubby var i final tror han vann 8-)

Dessutom finns det ju en del pengar att hämta inom CS (har funnits iaf, vet inte om det spelas så mycket längre?)

Edit: jag tror iofs inte att man kan livnära sig på något TV/Datorspel men kul för dom som vet vad dom gör att kunna käna lite extra på sin hobby iaf

Postad
Det finns ett mycket litet fåtal som lever på det (förutom i korea dvs), och dom lever oftast på sponsringen. Fatality t ex.

Finns rätt många lag inom counter-strike som lever på det.

Det blir bara större och större.

Postad

pengarstrukturen, de fortsätter i morgon 14:00 usa tid tror jag..

1$842,262

2$429,065

3$261,170

4$186,550

5$149,240

6$130,585

7$111,930

8$93,275

9$74,620

10$55,965

11$52,234

12$48,503