DaPine87 Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Nu är det dags att införskaffa en rakapparat. Har tidigare bara kört med rakblad. Har ni nån bra rakapparat att rekomendera? Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 gör det inte! jag har själv båda delarna, men anser att hyvel är så sjukt överlägset Citera
DaPine87 Postad 8 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2006 gör det inte! jag har själv båda delarna, men anser att hyvel är så sjukt överlägset Jo känslan är oslagbar. Men har dessvärre problem med finnar och att raka över en sån gör oerhört ont och det blir också fula märken.. Citera
heltok Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 jag slaskade mina pokervinster på en sådan här: http://www.tbh.se/index.asp?id=8&kat_id=900&prod_id=8399 skitnöjd med den. kan tillägga att jag hade kört med hyvel enbart i ca 3år innan. Citera
heltok Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 men när vi ändå snackar rakblad var kan man köpa denna: http://www.gillettefusion.com/us/default_nf.asp Citera
DaPine87 Postad 8 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2006 jag slaskade mina pokervinster på en sådan här:http://www.tbh.se/index.asp?id=8&kat_id=900&prod_id=8399 skitnöjd med den. kan tillägga att jag hade kört med hyvel enbart i ca 3år innan. Saftigt pris men en rakapparat håller ju länge så den kan allt kosta Citera
TANDEMCYKELN Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 jag har själv båda delarna, men anser att hyvel är så sjukt överlägset Hyvel tar ju fem gånger så lång tid. Hur många orkar stå med det på morgonen? Philips och Braun är två kända, bra märken. Philips kör jag med. Köp någon som går att skölja av med vatten. Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 jag har själv båda delarna, men anser att hyvel är så sjukt överlägset Hyvel tar ju fem gånger så lång tid. Hur många orkar stå med det på morgonen? Min åsikt i frågan kanske färgas av det faktum att jag rakar mig typ varannan vecka i snitt Citera
heltok Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 jag har själv båda delarna, men anser att hyvel är så sjukt överlägset Hyvel tar ju fem gånger så lång tid. Hur många orkar stå med det på morgonen? Min åsikt i frågan kanske färgas av det faktum att jag rakar mig typ varannan vecka i snitt känner igen mig. men sedan jag köpte dyr rakapparat rakar jag mig dagligen Citera
TotalFarsa Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Två i ett Gillette Nitro, den vibrerande hyveln. /TF Citera
therussian Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Jag kör hyvel, har apparat också men använder den mycket sällan då jag inbillar mig att min hud far mer illa av den. Ett tips om man tycker det tar tid att raka sig med hyvel är att göra det samtidigt som man duschar. Citera
NeoSlayer Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Saftigt pris men en rakapparat håller ju länge så den kan allt kosta Om du ska köpa en apparat, köp en ordentlig. Värt varenda krona.. Citera
The Grand Bark Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Att vara renrakad kan ju inte ligga i en pokerspelares intresse. Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 en sån här har jag: http://se.pricerunner.com/personal-care/mens-shavers/510075/details tycker den är riktigt bra, spyr typ på andra rakapparater eftersom de alltid luktar apa när de inte går att rengöra ordentligt... Citera
DaPine87 Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 en sån här har jag: http://se.pricerunner.com/personal-care/mens-shavers/510075/details tycker den är riktigt bra, spyr typ på andra rakapparater eftersom de alltid luktar apa när de inte går att rengöra ordentligt... Blir man riktigt len av den? Irriterar den huden mycket? Citera
heltok Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 bara för att tillägga, den rakapparaten jag rekommenderade kan man också använda i duschen om man vill det. den har även LCD-display som visar en kran när den tycker man ska rengöra den. Citera
Sagge Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Två i ett Gillette Nitro, den vibrerande hyveln. /TF Den är inte mycket att hänga i julgranen. Jag har rakat mig med hyvel i 20 år och tycker mig ha bra koll på vad som fungerar. Jag har just en sån här men använder aldrig vibratorn. Dock är rakbladen mycket bra. Men de går ju att använda på alla Gillette-hyvlar. Personligen har jag under en tid övervägt att gå över till apparat, just för att spara tid. Men jag har ju inte en aaaaaning om vad man ska ha. Så detta är en mycket intressant tråd Citera
DaPine87 Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 bara för att tillägga, den rakapparaten jag rekommenderade kan man också använda i duschen om man vill det. den har även LCD-display som visar en kran när den tycker man ska rengöra den. De är bra Blir man len av den? Och blir huden irriterad av den? Citera
heltok Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 bara för att tillägga, den rakapparaten jag rekommenderade kan man också använda i duschen om man vill det. den har även LCD-display som visar en kran när den tycker man ska rengöra den. De är bra Blir man len av den? Och blir huden irriterad av den? len och len, inte i närheten av rakhyvel-len, mothårs är det stixigt värre iaf med min grova skäggväxt. Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 en sån här har jag: http://se.pricerunner.com/personal-care/mens-shavers/510075/details tycker den är riktigt bra, spyr typ på andra rakapparater eftersom de alltid luktar apa när de inte går att rengöra ordentligt... Blir man riktigt len av den? Irriterar den huden mycket? ja det tycker jag, om man är nogrann själv så blir det ett riktigt bra resultat utan irritation. sen tycker jag inte att den rycker ut stråna, som jag kännt att phillishave kan göra när jag testat en sådan.. Citera
DaPine87 Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Fler på forumet måste ju använda rakapparat och kan tipsa? Citera
APC Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag läser och vill ha en som ralar lent, fint och snabbt utan att det gör ont. Citera
ematic Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag läser och vill ha en som ralar lent, fint och snabbt utan att det gör ont. Trodde man ville ha en som rakar strävt, fult och segt samtidigt som det gör ont. Citera
APC Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag läser och vill ha en som ralar lent, fint och snabbt utan att det gör ont. Trodde man ville ha en som rakar strävt, fult och segt samtidigt som det gör ont. Om man är inne på sm kanske det skulle va nåt men jag är bara en vanlig tönt "with a shave dream". Citera
Recommended Posts