Gå till innehåll

PartyPoker.com - Account Specific


EL_FishkO

Recommended Posts

verkar som ingen skrivit om denna:

 

"Turn up the heat this July with a blistering reload deposit bonus: Get 15% extra, up to 75 USD.

 

Don’t delay: You’ve got until Wednesday, July 12, 2006 to take advantage of this great summer offer. Just use bonus code July06Reload when you make a deposit. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar bara på party när de har reloads och har gjort det sedan april eller nåt sånt.

Trots det så är detta enda gången jag inte fått $100 i bonus, fick bara 15% till $75 nu.

Med andra ord har jag fått ett erbjudande varenda gång de har haft (och en tråd skapats här i bonusar-forumet).

 

Så ja, antagligen är det bara otur. Det eller så gillar de mig av nån anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått 20% till $100 de ~tio senaste gångerna och aldrig blivit bortglömd. Jag spelar i princip bara under bonusperioder eller då jackpotten är stor, men har ändå haft ganska många tusen dollar på kontot större delen av tiden. Kanske har nåt med det att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ingen denna gång.

 

Kan det bero på att de har insett att jag horar så mycket att de bara förlorar på mig?

 

Kan det bero på att jag sket i att cleara den förra bonusen?

 

Kan det bero på att de ser att jag redan har pengar inne och spelar någorlunda aktivt, så de inte behöver ge någon bonus för att "locka dit" mig?

 

Får väl klara mig utan bonus denna månaden :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I samband med att den här reloadkampanjen kom kollade jag kontot, men hade inte fått något då.

Utan direkt anledning annat än en förhoppning om lite flyt så loggade jag in på Party och hade idag $40 fräscha för 10x att leka med, no deposit required.

 

Kan vara något för andra att ta en kik på. GL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...