Gå till innehåll

Vilka turneringar har 125bb i startstack?


jaha

Recommended Posts

läste tidigare att Partys turneringar har en startstack på 125bb vilket jag tyckte lät jättebra men efter att ha reggat konto märkte jag attde bara har 75bb.

 

i en annan tråd svarade någon att det är sunday million de har 20/40 och 5000 marker i starten.

 

är det bara i den eller några andra turneringar också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
läste tidigare att Partys turneringar har en startstack på 125bb vilket jag tyckte lät jättebra men efter att ha reggat konto märkte jag attde bara har 75bb.

 

i en annan tråd svarade någon att det är sunday million de har 20/40 och 5000 marker i starten.

 

är det bara i den eller några andra turneringar också?

Jag har vunnit en satellit för söndagens $1 Million på Party.

Så läser jag här: http://www.partypoker.com/tournaments/types_tournament/multi_table/blind_structure.html

"Multi-Table tournaments will have levels ranging from 3 minutes to 20 minutes. In general, levels will be 15 minutes for regular tournaments, 10 minutes for freerolls and qualifiers and 5 minutes for speed."

 

Vad är det i $1 Million då? 10, 12, 15 eller 20 minuters perioder? Man startar med 5000 va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...