Jögge Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Har en fråga om man kan ta bort sitt nuvarande konto hos Partypoker, och creata ett nytt, med bättre deals. Eller måste jag skapa ett nytt konto i ett annat namn tex tjejens ? Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1259&highlight=konton+party Kanske innehåller nåt av värde, vet inte om det är giltigt fortfarande. Citera
Jögge Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1259&highlight=konton+party Kanske innehåller nåt av värde, vet inte om det är giltigt fortfarande. Nja inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men får plöja igenom imorgon, om ingen annan snäll person kommit med ett svar då. Citera
baller Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Eftersom det finns repsentanter från partypoker som läser i denna gruppen kanske du inte skall förvänta dig något svar på den här typen av frågor. Det du beskriver är nämligen inte tillåtet, ej heller att ha ett konto i någon annans namn... Citera
PartyPoker Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Det är inte tillåtet att ha mer än ett konto på PartyPoker per person. Men självklart är det trevligt om du kan få din flickvän att spela hos oss. Se bara till att hon kan göra insättningar med eget kort eller från eget konto så att det inte blir några missförstånd om vem det är som använder det. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Mabe Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Har en fråga om man kan ta bort sitt nuvarande konto hos Partypoker, och creata ett nytt, med bättre deals. Eller måste jag skapa ett nytt konto i ett annat namn tex tjejens ? Om du ska skapa ett konto till i din tjejs namn, så förbered henne på ett litet förhör a la säpo eller liknande. Jag skaffade nytt konto åt min sambon och det blev "ett jävla hallå"! Frågade om mig, varför hon skapade nytt konto, om andra personer som spelat från min dator och liknande. Men det löstes sig till slut Dock så kan det vara bra att vara förbered på lite frågor och dylikt /Mabe Citera
Recommended Posts