Gå till innehåll

Inlägg från en heltidspelare

casperfc

Recommended Posts

Jag kan verkligen inte, hur jag än försöker, se hur Jennez kan bete sig som han gör. Eller skriva det han skriver.

Ironinivån i den här tråden är väl maximal. Det har inte varit min mening att såra någon. Om så är fallet så ber jag om ursäkt.

Får iaf känslan av att DaPine87 och casperfc tar det här med en klackspark och en nypa salt. Bägge dessa herrar och jag själv har haft glimten i ögat så gott som hela vägen (så som jag har uppfattat det iaf).

Däremot är asken en annan femma. När han drygar sig med mitt inlägg och dessutom har fel anser jag mig ha rätten att vara dryg tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ähh, om jag får tycka något (och som medlem på PF bestämmer jag självsvåldigt att jag får tycka hur mycket jag vill) så var väl inte Jennez kommentar värre än någon annan. Jag garvade gott åt den, och det hade jag gjort om den varit riktad mot mig också. Och DaPine87 verkade ju inte ta illa upp heller, så något problem torde inte finnas.

Länk till kommentar

Har endast varit och lurkat runt på forumet och aldrig riktigt orkat skriva något vettigt inlägg (inte för att det här är något vettigt inlägg heller) men jag var bara tvungen att säga att det måste vara den roligaste tråden på forumet. Moppepojken är ju bara för mycket! :lol:

:club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar

Shit, tråden va beroendeframkallande! Va tvungen att läsa klart, och blir jag imponerad? Nej... Tråkigaste läsningen på länge! Någon unge som startar en tråd och skryter med sitt profsspelande (för jag är också säker på att de va rätt mycke seröst i början!) och sedan blir så nerklankad av forumrävar att han blir tvungen att vända hela tråden till tråkig ironi där den ena toppar den andra med spydiga komentarer...

Bespara oss pokerintresserade och vetgiriga med såna här trådar!!! SNÄLLA?!?!?!

Länk till kommentar

Jag tycker att det framgår ganska klart och tydligt i mitt förra inlägg att jag åtminstone försökte ha glimten i ögat genom hela debatten.

Jag använde mig medvetet inte av smilisar eftersom jag ofta anser att det förtar effekten av ett giftigt (men skämtsamt menat) inlägg.

Och som jag även skrev i tidigare inlägg: Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall någon tog illa vid sig. Det låg absolut ingen illvilja bakom något enda av mina inlägg. Kan också förstå om ironin gick många över huvudet men jag tyckte att den allmänna tonen och stämningen i tråden var på tillräcklig ironi-nivå för att mina inlägg skulle kunna uppfattas som skämtsamma. Kanske var det en felaktigt bedömning men vissa verkar ha tagit det som det var tänkt i alla fall.

Tyvärr beter jag mig ofta så här även i verkliga livet och många uppfattar mina ordval som ovanligt hårda eller onödigt sarkastiska. Vissa har till och med påpekat att jag kan låta nedvärderande ibland. Jag tar till mig allt det där och tvivlar inte en sekund på att det faktiskt ligger till på det viset. Att jag sen kanske inte riktigt menar det jag säger på det sättet jag yttrar det (beroende på tonfall, situation etc.) är en helt annan sak.

Dessutom finns det tillfällen i livet då man tvingas umgås med människor man inte bett om att umgås med. Jag anser mig vara en människokännare och jag kan oftast avgöra ganska snabbt om jag kan få någon form utbyte med en annan människa eller inte. Bedömer jag situationen som sådan att jag tycker att människan i fråga kan kvitta lika i mitt liv bryr jag mig heller inte om att anstränga mig eller göra mig till inför denna person. Detta är naturligtvis ingen anledning till att vara otrevlig eller på annat sätt göra sig obekväm och det tycker jag oftast inte att jag gör heller.

Nu får jag väl ett gäng svar, men det gör ingenting! I’ll answer them all! ;)

Länk till kommentar

• 3 months later...
casper

Ärligt talat, är du allvarlig?

Du försöker framstå som en aldrig tiltande heltidsspelare.

Sen högst upp på sidan skriver du 10000 sek som det vore en förmögenhet.

Låter som du har för små marginaler. Jag har hört det finns jobb på mejerier.

¨

lol...

10k sek är mycket pengar.

dessa pokermiljonärer är bara för mycket

:heart:

Länk till kommentar

[quote

Med hänsyn till ditt nick, antal smileys och innehåll i text så håller jag det enkelt; han var inte allvarlig.

Varför skulle jag skämta om sånt?

Och nej, klart jag inte lägger ner! Känns som jag kan göra en insats för att hjälpa pokerspelare i allmänhet

Ok, let´s get down to business igen, mer seriöst och siffror som får er att förstå att jag kan detta:

Senast för några dar sedan drog jag in 2156kr, bara på en dag! För det mesta vinner jag nästan 700-800 kr på 5-10 timmars spel. Spöar skiten ur era ruttna sommarjobb!

Om du slår ut 2000 kr/dag över en månad blir det minst 60000 kr netto/månad, nu förstår ni kanske att jag är proffs och de flesta av er inte är det.

Ett annat exempel: Köpte nyss nytt trim till moppen bara för pokervinster. Nu gör den runt 80 blås på långa rakor.

Vill inte vara för kaxig men antar att de flesta av er nu börjar förstå att jag kan detta.

Har ni frågor kan ni maila dem till mig: dt-mannen5@hotmail.com. Jag kan det mesta No-Limit och brukar också kunna vara behjälplig vid Omaha-frågor. Vill dock inte hjälpa andra proffs (då tjänar jag mindre) så ni som mailar måste vara hyfsat gröna.

ber om ursäkt men orkade inte läsa längre än de här, ok de är skrivet för x antal måander sen men alla som inte ser att de är en snubbe som skapat ett konto enbart för å provocera och vara allmänt skämmig kan vara tyst. ok han gjorde ett tappert försök å vara rolig osv men de gick verkligen åt helvete. men men killen kommer säkert tillbaka för jag såg att de var ettt par sidor kvar av tråden. men ville bara säga att du stackars man blir varken en poker lirare lr komedisnubbe. (ops ber inte omursäkt för diverse felstavningar pga alkohol).

Länk till kommentar

• 2 weeks later...