BOGiS Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Jag har smakat en del, av dom så tycker jag att Lokas päron och smultron/citron samt Vittel är de klart godaste. Låt höra tips på andra Citera
kraclob Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Ramlösa citrus är en som ligger varmt om hjärtat sen finns det ett som heter malmbergs som är riktigt gott men vet inte i hur stor tillgång det finns. Citera
Ugrath Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Jag gillar coops citronvatten, perfekt kolsyrehalt och citronsmak. Sen är ramlösa citron alltid gott. Loka lime/citron däremot smakar diskvatten. Citera
Albert Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Tycker den godaste är DIY Soda Streamer-varianten då det bara är att köra ner äkta hårdvara istället för en massa frukextrat. Citera
BadSanta Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Jag har fastnat för den nya ramlösan me skogshallonsmak.. mumma! Citera
baller Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Sollidens vatten, kungens egna mineralvatten Citera
masterplan Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 En flaska vanlig hederlig Ramlösa är bäst. Jag blir galen på alla nya underliga smaker som dyker upp och inte fyller nån funktion mer än att smaka taskigt. Blä. Citera
hansolo Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 loka citrus eller loka päron röstar ja på! Citera
jezaja Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Den där nya med mindre bubblor är den enda jag gillar, vatten på flaska är för övrigt helt sjukt. Marknadsföring i sitt esse Citera
gdaily Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Den där nya med mindre bubblor är den enda jag gillar, vatten på flaska är för övrigt helt sjukt. Marknadsföring i sitt esse För väldigt många länder är det av nödvändigheten, men vi i Sverige har ju bättre kranvatten än många utlänsdska butellljerade sorter... Citera
Joeduck Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Vatten är inte gott!! dessutom betalar man inte för sånt man kan gå ut och hämta i närmaste fors sen tillföra citron o salt. Coca cola är smaksatt vatten som jag även missbrukar Citera
Nick_the_Swede Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 1. Ramlösa Naturell 2. Ramlösa Lime 3. Ramlösa Citrus 4. Loka Citron 5. Loka Björnbär Hedersomnämnade till Vichy Noveay Passion som är det godaste mineralvattnet-som-nästan-är-som-en-läsk. Citera
Frege Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 1. Blomqvist Kran 2. Du är för dålig för att kasta sten 3. - Citera
eurythmech Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Testade loka päron för första gången igår, och det var svingott! Citera
Sommar Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 För er finsmakare kommer väl det här låta sjukt men det godaste är Premier Tranbär/Lime. Stort plus för att det är extremt billigt. Citera
Prizonic Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Loka päron är riktigt god. Jag föredrar den till och med framför läsk. Citera
Recommended Posts