AoZ Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Grindat en del på en b2b sajt för att få cashbacken. Idag dock så ser jag att jag är "not eligble" för att jag glömt fylla i tel nummret. Har b2b sajterna någon gemensam policy för hur de ska hantera kunder som ändå vil ha sin cashback trots att de glömt att fylla i någon sådan uppgift? Ps, jag har maliat support men ej fått svar ännu. Citera
Alexei Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Jag hade samma problem i början av maj. Sajten vägrade betala cashback(250€) för april och sa, att dom hade skicat mig epost om det redan i mars. Jag kollade nogrant och är 100% säkert att det stämmer inte. Skickade en arg post tillbaka, men fick inget svar. Jag orkade inte ta det vidare. Förstår förresten inte varför det är så viktigt för sajten att ha mitt nummer. Citera
jaroiten Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Byt sajt ifall de ska hålla på o jävlas sådär... Citera
Cyntax Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Förstår förresten inte varför det är så viktigt för sajten att ha mitt nummer.Om man verkligen inte har telefon då? Säg att du inte har någon telefon och undrar varför kriteriet för att få bonusen är att du måste skaffa en telefon bara därför? Citera
Alexei Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Om man verkligen inte har telefon då? Säg att du inte har någon telefon och undrar varför kriteriet för att få bonusen är att du måste skaffa en telefon bara därför? Borde ha sagt att jag har ingen (eller ge dom nummer 112). Skulle ha varit kul att höra vad dom säger sen. Citera
AoZ Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 Borde tillägga att det EJ är 24hpoker som denna tråd berör, utan http://www.pokerium.com. (men jag räknar banne mig 24hpoker som mother of B2B så helt fel att posta här är var det väl inte?) Anyway så fick jag beskedet idag att dem utbetalar min cashback iaf! *Skönt* För er som är intresserade om hur jag pushade på så se nedan (Lustigt att dem först säger att dem inte kan göra ett undantag i mitt fall men sedan ändrar dig...) Ps. Jag får posta trådar på pokerforum.nu så jag ljuger ju inte när jag säger att jag har "influence in pokerforum.nu" Hello, Your account has been credited with XEur for the VIP cash back bonus for June. We apologize for any inconveniences caused. Best Regards, Payments Department Pokerium -----------[ Original Message ]------------ ID: ( ) Hi again This is really really bad of you I think. Other sites (heypoker.com for instance) are more serviceminded and meet customers in this kind of questions. May I ask what X€ is for you?? For me on the other hand it is serious money. And as you also can see in my account history I did what I could just to get over X VIP in order to get higher cashback. I even deposited more money. If you stick to your "NO" answer then you can please go head and delete my account immediately, I do not want to be on a site that dont care about theirs customers. For your concern you might want to know that I do have some influence on pokerforum.nu (Swedens biggest pokerfoum) and bad advertising there is nothing that you would like to get. Can't you do a customer happy? X€ for a missing phonenumber is ridicilous in my eyes. Br XXX YYY Account: XXX >From: >To: >Subject: Re: Re: Re: Re: Webform, pokerium >Date: Sun, 2 Jul 2006 02:08:44 +0200 > >Hello, > >Thank you for contacting customer support service. > >Unfortunately we can not make an exception in >your case. You have changed your phone number on >the 1st of July, after the VIP CashBack bonus >for the last month was paid out and you are >eligible for the VIP CashBack bonus only >starting from July. > >If you need further assistance, please do not >hesitate to contact us again. > >Best Regards, >Customer Support Service >Pokerium Citera
Nusseman Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Ps. Jag får posta trådar på pokerforum.nu så jag ljuger ju inte när jag säger att jag har "influence in pokerforum.nu" Jo det gör du. Använd gärna oss som hävstång, men inte genom att implicera att du har nån form av högre status än andra användare i forumet. Det sätter oss i en ganska dålig sits gentemot våra partners... Citera
AoZ Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 Ps. Jag får posta trådar på pokerforum.nu så jag ljuger ju inte när jag säger att jag har "influence in pokerforum.nu" Jo det gör du. Använd gärna oss som hävstång, men inte genom att implicera att du har nån form av högre status än andra användare i forumet. Det sätter oss i en ganska dålig sits gentemot våra partners... Ok... mitt misstag. Citera
Cyntax Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Borde tillägga att det EJ är 24hpoker som denna tråd berör, utan http://www.pokerium.com. (men jag räknar banne mig 24hpoker som mother of B2B så helt fel att posta här är var det väl inte?)24hpoker köpte skinnet Pokerium för inte så länge sedan. Så det är samma sak mao. (Kanske lite OT) Citera
Recommended Posts