gdaily Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 I min dagliga jakt på nakna tanter på nätet råkade jag komma fel - trodde dels att jag skulle bli blind, dels att jag skuklle skratta ihjäl mig! http://www.string-emil.de/default.php Citera
eurythmech Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 Tyskland - ärans och hjältarnas land Citera
Torna Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 Tack för tipset! Ich habe einen Fanclub wer will kann kostenlos Mitglied werden es sind auch einige Schöne Bilder zu sehen Citera
Nusseman Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 Får man fråga vad för sorts naken dam du hade tänkt att få se när du klickade in dig hos String-Emil? Citera
eurythmech Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 eurythmech: också buzzare? inte bara buzzare, gävlebo i exil dessutom Citera
Torna Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Inte för att porr-spamma forumet, men tyckte det var lite lustigt att Kylie Minogue glömde(?) trosor till live framträdandet av "I believe in you" som filmades. När kjolen flyger så syns ja... Den stora frågan är om hon glömde det med flit? Hur som helt, om nån inte tror mig och vill ha underlag för att besvara min fråga så har nån givetvis kört videoklipp i slow motion som går att ladda ner. Även bilder finns här Detta ska inte ses som nån kvinnodiskriminering utan endast som underlag för att kunna diskutera om Kylie avsiktligt eller oavsiktligt råkar visa lite för mycket med avsikt att objektifiera sig själv Citera
Kraxe Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Kanske är hudfärgade trosor. Citera
Torna Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Kanske är hudfärgade trosor. Jo, med "mönster" på Syns bättre på videon än bilderna (om man pausar vid rätt tillfälle ) Citera
Nusseman Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Håll er till ämnet tack. Speciellt String-Emil och Kylie håller vi gärna väldigt väl separerade. Citera
QoS Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Håller med Nusseman här, gå inte off-topic angående den heta tyske snygge mannen! Är ni intresserade av tjejer får ni starta en egentråd. - QoS Citera
Recommended Posts