Gå till innehåll

SAJT: CakePoker.com


knodde

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Tyvärr svårt att tro att den kan betraktas som skattefri, då basen verkar vara i karibien där licensen också finns. De har visst något dotterbolag på Cypern som förmedlar betalningar, men tror inte det räcker för att få det till skattefritt.

 

Annars är det en personlig favorit, som aktivt arbetar mot hjälpprogram och ger dig möjlighet att byta nickname varje vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cakepoker är inte skattefritt. Klienten är väldigt dålig tycker jag.

 

Kan tillägga att uttag till VISA, är inte tillåtet. Dvs. folk som mig, som har depositat genom VISA har inget sätt att ta ut pengarna igen på. Såvida man inte vill strula med neteller. (Man får bara ta ut genom samma sätt som man depositat på)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren.

 

Kan hålla med om att det är skönt att slippa PT och HM.

 

Utbetalningsalternativen suger, inte ens bankwire kan de bjuda på. Sen att det är skatt gär ju inte saken bättre.

 

har ett problem med klienten, nämligen att den hänger sig. Detta har hänt två gånger i samband med att jag öppnat Hand History fönstret. jag har påpekat detta för supporten, som hela tiden hävdar att det är min internetlina som är dåliga. Ganska hårda mail har skickats från min sida där jag påpekar att problemet är helt isolerat till Cake. Men de hävdar fortfarande att det är anslutningen...

 

Min fråga, känner någon anna till detta? Det vore skönt att ha lite kött på benet när jag skäller på supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...

Jag undrar om det är någon som lirar på cakepoker och som har försökt ta ut pengar där.

 

Jag har väntat 1 vecka nu och undrar om det är någon som vet hur länge man måste vänta eller om man får pengarna överhuvudtaget? Någons som har info ang Cakepoker?

 

Har gjort ett uttag på 2,5k via neteller.

 

tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 7 months later...
Jag undrar om det är någon som lirar på cakepoker och som har försökt ta ut pengar där.

 

Jag har väntat 1 vecka nu och undrar om det är någon som vet hur länge man måste vänta eller om man får pengarna överhuvudtaget? Någons som har info ang Cakepoker?

 

Har gjort ett uttag på 2,5k via neteller.

 

tacksam för svar!

Tog ut mina $470 via överföring till bankkonto 2013-05-10 och de satt på kontot 2013-06-15. Överraskande snabbt med tanke på att vissa fått vänta 7mån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...