Gå till innehåll

WildWestPoker.com - Ingen signupbonus?


chapman

Recommended Posts

WildWestPoker är en fristående sida. Bonusen motsvarar 71% rb på SnG och MTT spel. Gott om bord. Schyst grafik(ja tom bättre än pitbull).

 

Utmanar alla att tipsa om fristående "okända" nätverk som uppfyller den kritiska massan. Handsken är kastad :)

 

http://www.wildwestpoker.com

 

http://www.wildwestpoker.com/poker/help/poker_deposit_bonuses.php

 

* EDIT * Lite oklart hur bonussystemet fungerar. Har skickat ett mail och frågar vilken signupbonus som gäller.

 

* EDIT2 * http://www.wildwestpoker.com/calendar/main.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

How many points will I earn?

 

Texas Hold'em, Omaha, 7 Card Stud

One point for every raked real money hand where the rake was $1 or higher. You will get 0.5 points for every raked real money hand where the rake was less than $1 (but higher than $0.50). You do not have to pay the rake to earn points; you just need to be dealt cards. You will not earn any points if you are sitting out.

 

Tournaments

Five Club Cash Points are awarded for every paid dollar in entry fee (real money tournaments). i.e. if you enter a $20+2 tournament, you will be given 5 * $2 = 10 points. These points are given when the tournament finishes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

konstigt, kikar man på preview bilden så ser de exakt ut som ongame och turre poängs systemet är likadant, men CG systemet är annorlunda

 

Edit: om de är ongame vilket de ser ut att vara så är inte bonusen så svår eftersom att 0.5$ rake tas vid typ 5$ pot

 

Edit 2:whore : I wonder if wild west poker is a part of the ongame network?

Scott : Yes, Wild West Poker is a part of the OnGame Network.

 

Edit: har är rake strukturen. Rena kinesiskan

http://www.wildwestpoker.com/poker/help/poker_ring_games.php#c3q1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är standard ongamebonusar för hur man får poängen.

 

 

dvs 0.7 poäng per $ i rake för CG

och 5 poäng per $ i rake för turneringar.

vad är de här då?

 

How many points will I earn?

 

Texas Hold'em, Omaha, 7 Card Stud

One point for every raked real money hand where the rake was $1 or higher. You will get 0.5 points for every raked real money hand where the rake was less than $1 (but higher than $0.50). You do not have to pay the rake to earn points; you just need to be dealt cards. You will not earn any points if you are sitting out.

jag tar de som att de utgår ifrån raked hands.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen bonus nu. Eftersom att jag inte hittade nån kod antog jag att man inte behövde nån. Gjorde en insättning, men när jag kontaktade supporten sade de att de inte har nån aktuell bonus. Sidan där man kan läsa om olika bonusar på deras hemsida visar bara hur man clearar en bonus om man nu har nån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen bonus nu. Eftersom att jag inte hittade nån kod antog jag att man inte behövde nån. Gjorde en insättning, men när jag kontaktade supporten sade de att de inte har nån aktuell bonus. Sidan där man kan läsa om olika bonusar på deras hemsida visar bara hur man clearar en bonus om man nu har nån.
hmm, hur fick trådskaparen fram 200% max 100$ då? konstigt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev en skrev

 

* EDIT * Lite oklart hur bonussystemet fungerar. Har skickat ett mail och frågar vilken signupbonus som gäller.

 

i väntan på svar från pokerrummet angående vilken signupbonus som gäller(ett svar som jag inte fått). Ber om ursäkt om det inte framgick tydligt nog att jag tänkte återkomma när jag fick svar.

 

Ändrar rubriken nu när du fått det bekräftat.

 

sry för strulet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är standard ongamebonusar för hur man får poängen.

 

 

dvs 0.7 poäng per $ i rake för CG

och 5 poäng per $ i rake för turneringar.

vad är de här då?

 

How many points will I earn?

 

Texas Hold'em, Omaha, 7 Card Stud

One point for every raked real money hand where the rake was $1 or higher. You will get 0.5 points for every raked real money hand where the rake was less than $1 (but higher than $0.50). You do not have to pay the rake to earn points; you just need to be dealt cards. You will not earn any points if you are sitting out.

jag tar de som att de utgår ifrån raked hands.

 

Det som står på deras sida är följande:

 

"For ring game play, poker bonus points are awarded on the following scale. 0.07 Player points are awarded for every every $0.10 (ten cents) paid in rake. So if there is $3 (three dollars) in rake, then you earn 2.1 poker bonus points for that hand. (0.07 points/$0.10) * $3 = 2.1 points"

 

Det är definitivt exakt samma som alla andra Ongame-siter.

 

Vet ej vad du hittat det du skriver för det stämmer inte alls med vad som står på sidan du länkat till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det som står på deras sida är följande:

 

"For ring game play, poker bonus points are awarded on the following scale. 0.07 Player points are awarded for every every $0.10 (ten cents) paid in rake. So if there is $3 (three dollars) in rake, then you earn 2.1 poker bonus points for that hand. (0.07 points/$0.10) * $3 = 2.1 points"

 

Det är definitivt exakt samma som alla andra Ongame-siter.

 

Vet ej vad du hittat det du skriver för det stämmer inte alls med vad som står på sidan du länkat till.

ursäkta, jag kollade bara på den användare som skrivit de
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev en skrev

 

EDIT * Lite oklart hur bonussystemet fungerar. Har skickat ett mail och frågar vilken signupbonus som gäller.

 

i väntan på svar från pokerrummet angående vilken signupbonus som gäller(ett svar som jag inte fått). Ber om ursäkt om det inte framgick tydligt nog att jag tänkte återkomma när jag fick svar.

 

Ändrar rubriken nu när du fått det bekräftat.

 

sry för strulet.

ursäkta igen, men de har live support där kan du få svaret snabbare.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...